31.03.2020 І молодша “А” група (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Я з собакою дружу»

(зовнішній вигляд; особливості поведінки; спосіб живлення; значення в житті людини; безпека)

 

  1. Заняття Ознайомлення  з довкіллям Тема: Весела мандрівка

 

Мета: розвив.у дітей мислення, пам’ять, сенсорні здібності. Закріпити знання малят про диких, світських тварин, птахів. Розвивати пізнав. інтерес, удосконал. навички розповідного, описового мовлення, розвивати артикуляцію та логічне мислення; закріпити знання дітей про кольори, форму.

Хід заняття

І. Створення позитивного настрою.

Щоранку ми говоримо один одному доброго ранку! Щоб настрій у нас був гарний. Давайте скажемо ці ранкові чарівні слова ще раз  (діти вітаються один з одним) Можна це робити носиками, щічками, долоньками, за ручку. Посміхнулися один одному.

-Добрий ранок!

ІІ. Вступна бесіда. – Яка зараз пора року? (Весна)  Які зміни у природі? (Сонечко світить, трава зеленіє, пташки співають, квітки цвітуть). Молодці!

Сюрпризний момент. Стук у двері. Телеграма. Малята давайте прочитаємо. Пише нам ведмедик. Пише, шо Маша захворіла, і запрошує нас у гості.

А де живе Маша і ведмідь? (У лісі) Ми з вами підемо у ліс? Ви хочете? Так! -Дорога буде довгою, цікавою. Будемо весело іти, щоб в зелений ліс прийти. Малята, а шо це? Сонечко! А чому воно сумне? (Тому, шо не має промінчиків).

Давайте сонечку допоможемо.  Д/г «Розклади промінчики»

Якого кольору сонечко? (Жовтого) Якої форми? (Круглої)

Заспіваємо пісеньку “Сонечко”. Бачите сонечко зраділо. Крокуємо далі.

Ой дітки яка гарна галявина. Що це тут росте різнокольорове? Молодці! (Квіти) Давайте на квіти посадимо метеликів. Треба метелика посадити на квіточку одного кольору.

Д/г “Посади метелика».

ІІІ. Зустріч з дідусем і бабусею. -Дідусь та бабуся старенькі. Просять допомоги, вони загубили своїх тваринок.

Ми їм допоможемо їх знайти? -Як називаються тваринки які живуть на подвір’ї? (Світськими)

Д/г “Що в мішечку?” – Яка тваринка? Як звати? Як розмовляють? Що їдять? Що дають нам? (молоко, м’ясо)

Назви, що є у тваринок (вухо, хвостик, лапи, носик, ротик). Крокуємо далі.

Ой! Дітки, шо це за доріжка? Треба дуже обережно пройти доріжку і перелізти через дуту. Щоб не промокли ніжки. Молодці!

Малята куди це ми потрапили? У ліс! Ой що це за гніздечко? Тут багато пташок у гніздечку

Д/г ‘‘Давайте птахів посадимо на дерево“. Назви пташку.

Що це за пташка? Сорока – базіка  Дятел – санітар, він лікує дерева. Це синичка – грудка жовта. Ворона-поважна, горобчик – прудкий. Пташок потрібно любити, оберігати та годувати

У лісі мешкає багато тварин. Чи зможете ви їх упізнати за ознакою, та назвати, шо тварини їдять?

хитрюча – хто? (лисичка) – курочку; колючий – хто? (їжачок) – гриби, яблука; зубастий – хто? (вовк) – рибу; вухастий – хто? (заєць) – капусту, моркву; клишоногий – хто? (ведмідь) – мед, малину; Тварин ви впізнали. Молодці!

Пальчикова гра “Ми капусту7 чистим-чистим“

Крокуємо далі. Прихід до Маші. -Добрий день, Машенько і ведмедику. Ми прийшли до вас у гості. Принесли вам гостинці (мед і цибулю)

Діти розказують чим корисна цибуля, де вона росте і, шо в неї багато вітамінів.

Давайте Маші розкажемо як ми до неї йшли. Яка пора року? Кого зустріли? Кому допомагали?

Маша хоче з вами погратись

Д/Г “Хто швидше збере шишки“  Дітки ви такі розумні, слухняні, ви молодці. Всі завдання виконали.

Маша каже вам дякую. І пригощає вас медовими пряниками. -До побачення!

  1. Заняття Конструювання Тема: Табурети та стіл для собачки

 

Мета: Спонукати дітей до позитивної емоційної оцінки результатів своєї роботи; закріпити вміння самостійно підбирати для роботи  будівельний матеріал; розвивати дрібну моторику руки та здатність втілення сюжетно – ігрового задуму; виховувати бажання піклуватися про домашніх тварин; закріплювати та поглиблювати знання дітей про собаку.

Матеріал: Іграшкова собачка, будівельний матеріал.

Хід заняття

Вих.: Діти, послухайте вірш: Песик І. Січовик  У маленького песика татко вартує подвір’я і хатку. Всю ніч йому син помагав, як тато, вигукував: „Гав!”

Кого ви бачите? Чому він не тікає? (Прив’язаний до будки.) Для чого собаку тримають на прив’язі? (Щоб стеріг будинок.)

Що ще є біля будки? (Миски з водою та їжею.)  Хто їх тут поклав? Чим годують собаку? Як він їсть? (Кусає, гризе, лиже.)

Господарі піклуються про них: годують, напувають, будують їм житло.

Хто ж цей за тваринка? (Песик). Він сьогодні завітав до нас у гості.  Привітайтеся з ним. (Вітаються). Він мені сьогодні розповів, що до нього на гостину прийдуть лісові звірята. А посадити і пригостити немає де. Давайте допоможемо нашому другу. Зробимо для нього табурети і стіл. Та спочатку виконаємо пальчикову гімнастику :

Ладки, ладки, ладки! (Плещуть у долоньки) Печемо оладки, (Ліплять оладки)

Маслом поливаємо (Стискають кулачки) Діток пригощаємо (Розтуляють долоньки і витягують ручки вперед)

Ваші ручки вже готові до роботи. Давайте збудуємо для песика стіл і табурети. А робити ви це будете самостійно. Згадайте, як ми будували крісла для дідуся і бабусі, ліжечко для ляльки, стіл і стільчик для ляльки і спробуйте самостійно вибрати будівельний матеріал та виготовити меблі для песика.

Діти самостійно виконують завдання, Вих. з собачкою оглядає дитячі вироби..

Вих.: Молодці! Песик дуже вами задоволений. У кого вдома є собака? Він малий чи великий? Як ви доглядаєте за своїм улюбленцем?

Тепер і нашему песику  буде де посадити своїх гостей і пригостити їх оладками.

 

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.