14.05.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : « Що в мене всередині» (серце, шлунок, легені, мозок, кров)

1 заняття Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : Країна ображених речей

Мета : формувати знання про цінність кожної речі; навчати дотримуватися порядку і чистоти; розвивати спостережливість, уяву; виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів вжитку; прищеплювати навички самообслуговування.

Матеріал та обладнання : кошик з природнім та неприроднім сміттям, картки із зображенням квітів, комах, дерев,птахів; сигнальні картки, пластикові пляшки, ножиці.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Психогімнастика «Передай настрій»

Вихователь запрошує дітей стати в коло, взятися за руки.

  • Зверніть увагу, чи кожному є місце, чи кожному зручно.

(Діти дивляться одне на одного, переконуються, що всім вистачило місця і всім зручно. Якщо хтось залишився поза колом, вихователь звертає увагу: «Треба зробити крок назад, щоб коло стало більшим. Тоді всім вистачить місця».)

Вихователь продовжує:

–  Діти! Як  сяють ваші оченята, мов сонечка. Спробуйте передати свій гарний настрій одне одному. Підніміть праву руку вгору (вихователь оглядає кожну дитину, переконується, що всі підняли праву руку), зігніть її в лікті, покладіть пальчики на праве плече, пальчики спочивають, торкніться ліктем того, хто стоїть праворуч від вас, посміхніться йому.

 

ІІ. Сюрпризний момент

Вт гості завітав домовинок Кузя , але він був чимось стурбований.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Кузя хоче з вами поділитися своїми переживаннями. Прослухаємо його?
  • Тоді будьте дуже уважні.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

  • Кузя жив в Країні дбайливості, де росли квіти настрою, які мали чарівну силу. Пелюсточки дарували жителям добрий, веселий настрій і всі мешканці були дбайливими, чуйними. Вони жили в злагоді не тільки одне з одним, а і зі своїми речами. Але Злий Квіткоїд заздрив цим людям і вирішив знищити Країну дбайливості. Він викрав усі пелюстки гарного настрою і квіти зів’яли. Жителі країни дуже змінилися, перестали посміхатися , ніхто вже не доглядав за своїми речами, а речі ображалися на своїх господарів. Ось так і з’явилась Країна ображених речей.

Бесіда

  • Що таке образа?
  • Чи можна побачити її, доторкнутися до неї?

Дидактична гра «Відгадай настрій»

Вихователь демонструє дітям різнокольорові пелюстки, які відповідають настрою дитини. Дитина повинна назвати і показати мімікою відповідний настрій.

Музична фізкультхвилинка «Барвисті метелики»

Під музичний супровід діти виконують відповідні рухи.

Гра «Незвичайний кущик»

  • Погляньте, які незвичайні кущики ростуть: на них замість листочків речі – предмети одягу та взуття. Кущики покажуть нам де шукати Квідкоїда, якщо відгадаємо загадки.

Кожушок тепленький маю,

П’ять братів туди ховаю.

Як мороз надворі там

Тепло й затишно братам. (Рукавички)

 

Обидва схожі, як брати,

Завжди удвох, куди б не йшли:

Під ліжком, коли люди сплять,

А під столом, коли їдять. (Капці)

Зодягає всіх – пухнаста як сніг,

Гріє, а не піч. (Шуба)

Гілочки показують дорогу. По дорозі розкидані частини одягу, його необхідно зібрати.

  1. Дидактична гра «Склади ціле»
  2. В конвертах у дітей розрізані малюнки із зображенням предметів одягу і взуття. Дітям за зразком потрібно скласти відповідний малюнок одягу чи взуття.
  3. За допомогу врятовані речі дарують дітям килим- літак, на якому вони подорожують далі. А щоб не було сумно, запропонувати пригадати правила про речі.
  • Де взяв – туди і поклади.
  • Кожній речі – своє місце

Діти знаходять будинок, в якому на полиці лежать пелюстки настрою. Але Квіткоїд їх не віддає. Вихователь пропонує дітям наговорити повну скриньку добрих, увічливих слів і подарувати йому.

  1. мовленнєва вправа «Поклади у скриньку чарівне слово». Діти підходять до скриньки і називають чарівне слово.

 

V. Підсумок

–  Квіткоїд став добрим, увічливим і віддав пелюстки настрою. Жителі Країни дбайливості дякують дітям за допомогу і запрошують в танок.

 

 

 

Вихователь : Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *