22.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Малювання. «Сонечко,сонечко,заглянь у віконечко!»

Мета: викликати інтерес до малювання сонечка,що грається сонячними зайчиками – кружечками й кілечками;показати подібність та відмінність між кругом та кільцем(на вигляд та за способом зображення);вправляти в малюванні пензлем;розвивати відчуття форми і кольору;виховувати старанність.

Матеріал: гуаш,пензлі,ватяні палички,білі аркуші паперу,баночки з водою,серветки.

                            Хід заняття.

1.Організаційний момент.

Сюрпризний момент – прихід сонечка.

2.Основна частина.

Читання вірша  В.Шипунової «Сонечко».

Сонце посміхається – золоті промінчики.

Сонечко качається на пухкій хмаринці.

Кидає сонечко золотії м’ячики.

У калюжах граються сонячнії зайчики.

–        Яке сонечко? На чому качається сонечко? Що кидає нам сонечко? Чи подобається вам сонечко? Чому?

2.Мотивація.

 – І сьогодні ми з вами намалюємо багато сонечок із сонячними зайчиками.

3.Продуктивна діяльність. Показ зразка,інструктаж виконання роботи.

Показую круг та кілечко. – Чим ці форми відрізняються одна від одної?(У колечка в середині є дірочка,а в круга немає;коло схоже на тарілку,а кільце на бублик). – Якого кольору буває сонечко?(червоне,жовте,жовто – гаряче,рожеве). І промінці в нього бувають різні,

Пальчикова гра «А вже красне сонечко».

А вже ясне сонечко припекло,припекло і усюди золото розлило.

І струмочки радісно все дзюрчать.все дзюрчать.

Журавлі курличуть і вже летять,вже летять…

Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

Діти вибирають колір і починають малювати.

4.Підсумок. Виставка і аналіз дитячих робіт.

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.