04.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня « Райдуга на  клумбі, квіти клумб»

1.Зан. Логіко – математичний розвиток

Тема: « Геометричні фігури. Лічба предметів, порівняння множин».

Мета: закріпити знання про геометричні фігури, розвивати вміння визначати напрямок і оперувати поняттями «праворуч» , «ліворуч»; закріпити навички лічби і порівняння множин, виховувати самостійність.

Матеріали: коробочка з яскравими кругами, овали, трикутники, прямокутники з намальованою веселою посмішкою і темні(яскравих більше, ніж темних) круги, овали, трикутники, прямокутниками з намальованою смужкою посмішкою: об*ємні геометричні фігури, мотузки.

Хід заняття

1.Сюрпризний момент .

У гості завітала л. Оленка і принесла коробку(дорослий пропонує розглянути коробку).

2.Гра «Не помились»(розглядання геометричних фігур та викладання яскравих фігур праворуч, а темних ліворуч від коробки.)

– Яких фігур більше? Яких менше?(діти рахують)

  1. Гра «Кумедні обличчя»(діти повинні розкласти фігури на кругах таким  чином, щоб утворилися радісні обличчя, а потім, використовуючи темні геометричні фігури, викласти на овалах обличчя.

– Які вони: веселі чи сумні?

4.Фізкультхвилинка.

  1. Гра «Портрет»

На килимі з мотузки зроблено коло. Діти з об*ємних геометричних фігур викладають портрет.

  1. Підсумок заняття

– Запропонувати порахувати : скільки радісних портретів?

-Скільки сумних? Яких більше?

Дітям також необхідно назвати геометричні фігури, які вони використовували під час гри.

2.Зан. Ліплення

Тема : «Квіти на клумбі ,пролісок».

Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про квіти, професію скульптора; опановувати модульне ліплення, а також складання цілісного образу з модулів; закріплювати поділ цілого на частини, усну лічбу; розвивати естетичний смак; виховувати старанність, любов до природи. Обладнання: зображення проліска; технологічна карта виготовлення проліска з модулів; набір пластиліну; 1/ 2 аркуша білого картону; серветка; дощечка; картинки із зображеннями дерев, кущів і квітів.

Хід заняття

1.Сюрпризний момент. Поява книги рослин

2.Д\гра: «Рослини»

Дорослий розкладає перед дітьми картинки із зображеннями дерев, кущів і квітів. Далі він пропонує їм розподілити рослини на три групи: в один бік покласти малюнки лише з деревами, у другий  тільки з кущами, а в третій  із зображеннями квітів.

  1. Розминка для рук «Ігри з картонкою»

Утримувати картонку тільки великими пальцями обох рук;  утримувати картонку тільки вказівними пальцями обох рук; утримувати картонку тільки середніми пальцями обох рук;  утримувати картонку тільки безіменними пальцями обох рук;  утримувати картонку тільки мізинцями обох рук;  намалювати на картонці пальцем зображення квітки, сніжинки, спіралі, кола, сердечка та ін.

4.Мотивація: « Потрапив юний скульптор у своєму найяскравішому сні до країни Кругляндії. Усе вразило його в цій дивній країні, тому що дерева там були з кружечків, будинки круглі, машинки, гриби й тварини теж мали форму кулі. Навіть дітлахи в Кругляндії звались отак: хлоп’ята-кругленята й дівчата-круглята. А коли юний скульптор прокинувся, то відразу схотів показати друзям побачене. А любій мамі він зробив пролісок із маленьких кружечків.» Ось і ми з вам сьогодні зліпимо пролісок.

  1. Практична робота

– Розімніть половинку бруска зеленого пластиліну.

– Відщипніть від нього однакові шматочки розміром із гречане зерно, потім скачайте з них кульки.

– Від середини картонки викладіть униз вертикальну лінію з виліплених кульок. Це стебло.

-По обидва боки стебла викладіть листочки  від кінця стебла вгору і в різні боки.

– Розімніть половинку бруска синього пластиліну.

– Відщипніть від нього однакові шматочки завбільшки з гречане зерно, потім скачайте з них кульки.

– Від верхівки стебла викладіть середню пелюстку  пряму лінію з 6–7 кульок – Так само праворуч і ліворуч від середньої пелюстки викладіть ліву і праву пелюстки.

– Злегка притисніть пальчиками всі кульки, щоб вони не відстали від картонки.

6.Підсумок заняття:

– Розкажіть друзям, що в цій роботі було для вас складним.

7.Гра  «Сонечко

Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *