12.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема тиждня Світ крилатих

Тема дня: «День курочки і півника» (зовнішній вигляд: пір’я, дзьоб, лапи; спосіб живлення).

 

Заняття Ознайомлення  з довкіллям 

Тема: На весняному подвір’ї

Мета: викликати у дітей інтерес до рідного краю; розуміти, що все живе – гарне; орієнтуватися у назвах свійських птахів, особливостях їх поведінки.

розвивати уяву, увагу, наслідування.

  • Вчити малят слухати, повторювати за дорослим малі фольклорні жанри (вірші, забавлянки, потішкп), наслідувати рухи дорослого вправляти та зміцнювати м’язи пальців і кисті рук (розвиток дрібної моторики рук з допомогою природніх матеріалів); збагачувати словник словами (курча, яйце, кукурудза, горох); формувати культуру мовлення.
  • виховувати доброзичливість, дружні, доброзичливі взаємини у групі між дітьми; елементарні етичні правила поведінки, бажання працювати , вміння доводити справу (роботу)до кінця, допомогти іншим. Формувати інтерес до народної творчості, вміння бачити красу рідного краю.
  • викликати позитивний настрій , емоції.

Матеріали та обладнання: Курочка, Півник, яйці, камінці, ложки з дірками, миска з водою, кошик, мисочки з горохом та кукурудзою, наголівники курчат.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь: Весна землю звеселила.

Квіточками все укрила.

І лісочок, і садочок,

І наше подвір’ячко.

Діти, давайте подивимося, шо відбувається на нашому подвір’ї.

Зазеленіла травичка, розцвіти квіточки, як гарно стало в нас. А на цьому подвір’ячку хтось живе.

(Загадка)

 

Шия довга, хвіст зелений.

Борода, як маків цвіт.

Гордо ходить по подвір’ї

І спів а: «Ку-ку-рі-ку!»

Хто це, малята? (Півник)   

 

Молодці

– Півнику, півнику! Іди до нас….

-Не хоче іти. А давайте йому розповімо і покажемо віршик. Він почує, побачить і прийде до нас!

Віршик – пантоміма «Півник» (виконуємо разом з дітьми).

Ходить, ходить півник по дворі, (діти ходять)

Будить, будить діточок на зорі.(мигають очі)

Хлопчики й дівчатка, годі спати! ( сварить пальчиком)

Йдіть на подвір’ячко сонечко зустрічати.(руки тягнемо вгору)

Тож давайте на наше подвір’ячко покличемо сонечко, розвеселимо півника.

Закличка «Вийди, вийди сонечко!»

Вихователь : Подивіться діти, розвеселився наш півник, ось який він.

Пальчикова гімнастика. (іграшка – півник на пеньку)

Півнику, півнику, золотий гребінчику, (на голові показуємо – гребінець)

Масляна голівка, (похитування голови)

Шовкова борідка, (похитування борідки)

Чому рано встаєш? (руки вгору)

Діткам спати не лаєш? (кивання пальчиком)

Вихователь: Півник рано встав усіх збудив, тому шо йшов сильний дощ і розмив доріжку до його хатинки. Тепер ніхто не зможе потрапити до нього в гості. То ж давайте допоможемо півнику, відбудуємо доріжку.

По подвір’ячку, ми йшли, (йдуть всі разом)

Камінці знайшли, (присіли, знаходимо камінчики)

 В руки їх візьмемо

І доріжку прокладемо

Гра «Будуємо доріжку»

Вихователь: Камінці великі і малі. Тепер їх вода не зможе змити. (Діти з обох сторін викладають доріжку)

Ось і доріжка вже готова. Півнику, де ж твоя курочка? (Виходить курочка з хатки, співає)

Курочка: Ко-ко – ко, ко-ко -ко! Ой, малята в мене сталася біда. Бігла мишка, хвостиком зачепила кошик з яйцями. І вони покотилися у воду. Допоможіть їх дістати.

Вихователь : Давайте, малята, допоможемо курочці, дістанемо яйця за допомогою ложок з води, обережно, шоб не побилися. (Діти дістають яйця і складають їх в кошик)

Курочка: Дякую, дітки, за допомогу.

Психогімнастика « Ми- маленькі курчата» (звучить музика) Вихователь : А зараз, я поставлю яєчка на сонце, щоб вони грілися, а ми заплющимо очі, і уявимо собі що ми стали маленькими курчатами. Я мама-курка-велика. А ви, курчатка- малятка, які? (маленькі) Тож давайте пограємося.

Гра «Курка і курчата»

 

Вийшла курочка гулять

І травички пощипать.

Хлопчики й дівчатка.

Жовтенькі курчатка

Напилися водички

Пощипали травички

Ко -ко-ко, ко-ко-ко,

До мами курочки під крило

 

Курочка (вихователь): Мої курчатка такі жваві, веселі, погралися гарно, погуляли, але вже зголодніти, треба їх погодувати.

Пальчикова гра «Мисочка зерна»

Ось де мисочка, вона

–  Повна стиглого зерна.

Курчата прилетіти (руки б сторони змах.)

Усі зернятка з миски з’їти (стук пальчиками по долонні)

Звеселились люлетіти (машемо, рухи руками- полетіли)

Та на наше подвір’ячко сіли (присіли)

Курочка (вихователь): Господиня насипала багато різного зерна. А курчата виберуть те, що вони люблять (а люблять вони зелений горошок , кукурудзу жовту) (Діти-курчата вибирають і сортують зерно із мисочки: горошок до горошку, кукурудзу до кукурудзи)  Молодці, курчата

Вихователь : Ось і закінчилася наша гра. Ви сьогодні допомогли півникові відновити доріжку, курочці врятувати яйці, погралися, та вже час повертатися у садочок. А для того щоб потрапити в наш садочок, потрібно пройти по доріжці, яку ми виклали з камінців для півника.

По стежині ми ішли, (йдуть всі разом)

До садочка ми прийшли.

«До побачення» усі,

І дорослі і малі.(даруємо посмішку)

 

2 Заняття Конструювання

Тема: Пірамідки

Мета: сприяти поєднанню процесу конструювання з грою; учити дітей складати пірамідки, класти в основу найбільше кільце і робити серіаційний ряд (тобто нанизувати кільця на стрижень у порядку їх зменшення), порівнюючи кільця в процесі накладання одне на одне; звертати увагу на колір, розмір кілець; розвивати окомір, цілеспрямованість, здатність до осмисленого спостереження; вихов. зосередженість і витривалість, бажання допомагати іншим.

Матеріал: стрижні від пірамідок та по 5—6 кілець до них на кожну дитину (у торбинці), дрібні іграшки, іграшковий ведмедик.

Попередня робота: малята конструюють вежі, вихователь проводить дидактичні ігри з викладання серіаційного ряду.

ПЛАН-СХЕМА
Підготовча робота. До дітей у гості приходить ведмедик Мишко зі своїми друзями. Він приносить у торбинці кільця від пірамідок і просить дітей допомогти йому скласти пірамідки.

Мотивація: «Навчимо ведмедика та його друзів збирати пірамідки».

Процес творення. Діти самостійно збирають пірамідки (як хто вміє), вихователь збирає свою пірамідку. Мишко вибирає правильно складені пірамідки і каже, що вони йому найбільше подобаються і він хоче навчитися збирати їх саме так. Діти з допомогою вихователя розбирають та збирають пірамідки, використовуючи прийом накладання, порівняння. Педагог запитує малят, які кільця покласти в основу, які посередині, якими завершити спорудження пірамідки. Вихователь активізує емоційне піднесення від результату праці.

Підсумок роботи. Ведмедик Мишко разом із друзями дякує дітям за те, що малята навчили їх збирати пірамідки.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *