21.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня :  «Дитина і природа»

Конструювання. Тема: «Комаха – сонечко»

Програмовий зміст:

  • учити  дітей виготовляти сонечко із шкаралупи горіха;
  • формувати вміння симетрично розміщувати частини і дрібні деталі;
  • заохочувати оцінювати роботи товаришів;
  • розвивати уяву, мислення, дрібну моторику кистей рук, спостережливість;
  • виховувати акуратність.

 

Матеріал: іграшка комаха-сонечко; горіхова шкаралупа, розфарбована червоною гуашевою фарбою  і покрита лаком; пластилін; дріт у хлорвініловій ізоляції; листя дерев, вирізане з цупкого паперу; ножиці.

 

ХІД       ЗАНЯТТЯ

 

Вихователь

Весна до нас іде,

Свої дива несе,

Все від сну прокидається,

Сонечку, весні посміхається.

-Дивіться, хто це сумний сидить, з травички на нас поглядає?

У червоного малятки

На спині краплинки-цятки:

Чорні вуса, голова,

Любить лагідні слова. ( Комаха – сонечко)

Вихователь пропонує розглянути комаху – іграшку.

  • Яка комаха за розміром?
  • Якого кольору тіло?
  • Що має на спинці комаха?
  • Які лапки, очі? Що нагадують?

Сумно одному сонечку сидіти,

Хоче з друзями дружити.

Друзів сонечко на галявині не має,

Тому сумує і поганий настрій має.

-Як ми можемо допомогти сонечку?

-З якого матеріалу можна зробити комаху?

Весна дійсно дивами нас чарує,

Дивний  кошик нам дарує.

-Що може бути в кошику?

Вихователь дістає з кошика шкаралупу  горіха, розфарбовану в червоний колір, пластилін, листочки дерев, вирізані з цупкого паперу.

Дружно будем працювати

Друзів для сонечка виготовляти..

-Спочатку з пластиліну зліпимо лапки, розкочуючи шматочки пластиліну в  стовпчики.

Потім візьмемо горіхову шкаралупу, розфарбовану червоною фарбою, та при єднаємо до зворотного боку ніжки нашого сонечка . З кульки пластиліну зробимо голівку, а на голівці є вусики – їх  зробимо з дроту, відрізаючи ножицями необхідну довжину.

-Чи нічого не забули?

-З чорного пластиліну скочуємо кульки та розплескуємо їх між пальчиками, перетворюючи на кружечки; прикрашаємо тіло сонечка цяточками.

Посадимо наше сонечко на листочок, хай гріється на сонечку.

Сонечко друзів багато хоче мати,

Треба, діти, працювати.

Фізкультхвилинка.

Самостійна робота дітей.

Вихователь стежить, щоб діти симетрично розміщували  дрібні деталі поробки.

Підсумок. –Де сьогодні ми були? Кого зустріли? Про що прохала комаха?

Діти милуються поробками.

 

Логіко – математичний розвиток

Тема: « Співвідношення числа і цифри. Вміння орієнтуватися у просторі»

Програмові завдання:

  • розширити  знання про геометричні фігури;
  • закріпити  лічбу в межах 5, уміння співвідносити цифри від 1 до 5 з кількістю предметів;
  • розвивати вміння орієнтуватися в просторі, увагу;
  • виховувати організованість.

Матеріали та обладнання:

Демонстраційний:  «чарівний мішечок», цифри з цупкого картону, предмети для гри «Знайди предмет та визнач кількість», контурний малюнок із зображенням  парку.

Роздавальний: картки з цифрами від 1 до 5, лічильні палички, мотузочки.

 

ХІД     ЗАНЯТТЯ

 

  1. Вихователь:

Добрий день, шановні діти!

Вправо – вліво поверніться,

Одне одному всміхніться

А дню ясному вклоніться.

Свій день завжди починайте з усмішки, і тоді у вас все буде гаразд, бо від неї всім стане тепліше. Даруйте всім свої посмішки і нехай всі посміхаються вам.

А зараз я пропоную всім нам вирушити  в подорож до чудової країни математики.

2.Гра «Чарівний мішечок».                                                                     Вихователь викликає чотирьох дітей та пропонує дістати з мішечка по одній цифрі, не називаючи її. Потім діти повинні з цих цифр викласти числовий ряд. Вихователь  допомагає.

3.Гра «Знайди предмети та визнач кількість».                                             Кожній дитині пропонується побудувати числовий ряд. Вихователь називає число і просить показати відповідну цифру; назвати число, що стоїть ліворуч ( праворуч) і т.д.. Потім вихователь пропонує дітям знайти в груповій кімнаті предмети, яких по одному, по два і т.д. і покласти поруч із ними відповідні цифри.

4.Гра «Склади фігуру».

Вихователь дістає із «чарівного мішечка» лічильні палички для кожної дитини і називає фігуру, яку діти мають викласти із заданої кількості паличок ( можна запропонувати зразки).

Коли вихователь показує круг, діти пояснюють, чого його не можна викласти з паличок.

Вихователь пропонує зробити круг із мотузки.

-Чому з мотузки можна побудувати плоскі фігури?( Варіанти відповідей)

  1. Фізкультхвилинка.

– Раз, два, руки в боки,

-Три, чотири, два підскоки,

-П’ять і шість нахились,

– Сім, вісім розпрямись.

– Дев’ять, десять всі присіли,

– І за столики тихо сіли.

  1. Вправа «Казковий парк».

Для виконання вправи знадобиться контурний иалюнок із зображенням парку. Запропонувати дітям розфарбувати малюнок та розказати, що на ньому зображено, де розташовані предмети, які вони.

7.Підсумок. Що вам сподобалось на занятті? Яке завдання було найскладнішим?

 

 

 

Вихователь     Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.