04.05.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Я – хлопчик, я – дівчинка» (ідентифікація своєї статевої належності, диференціація, взаємовідносини).

 

  1. Заняття Музичне (за планом музичного керівника)

 

  1. Заняття Сенсорне Подорож до країнисенсорики

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей у називанні основних кольорів, у розрізненні форм (круг, квадрат, трикутник), у диференціюванні однорідних предметів за формою, у називанні ознак предметів за дотиковим відчуттям, у збиранні образ}- з трьох частин; закріплювати поняття один – багато та великий – маленький; розвивати мислення, пам’ять, уважність, чуттєве пізнання; виховувати позитивні емоції’, самостійність, доброзичливість.

Матеріал: великі геометричні фігури різного кольору (круг, квадрат, трикутник), Маленькі різнокольорові геометричні фігури, казкові герої – іграшковий Незнайко, Карлсон, Колобок, Гномик, 2 чайники з теплою та холодною водою, запис пісні «Колобок».

Хід заняття

Доброго дня, дітки, сьогодні ми вирушаємо в цікаву подорож, але щоб сісти в потяг вам потрібні квитки, (роздати дітям квитки – геометричні фігури різного кольору.

Дидактична вправа: «Вгадай і назви» – закріплювати та удосконалювати знання про кольори та геометричні фігури.

Молодці, дітки, тепер ви всі можете рушати в подорож (діти стають паровозиком і ідуть).

Перша зупинка – зустріли Незнайка, йому треба допомогти розкласти геометричні фігури.

Дидактична гра: «Розклади фігури» – закріплювати вміння диференціювати предмети за формою. Діти розкладають квадратики на квадрат кружечки на круг трикутнички на трикутник.

Це який квадрат (круг, трикутник)? (великий). А скільки великих квадратів? (один). – А маленьких? (багато).

Дякую, вам за допомогу; можна вирушати далі.

Друга зупинка- зустріч з Карлсоном. Він хоче випити чаю з улюбленим варенням, але не знає з якого чайника брати вода; Допоможемо!

Дидактична гра «Веселі чайники» – закріплювати вміння називати ознаки предметів за дотиком (холодний – теплий)

Третя зупинка – зустріли Колобка, йому сумно, немає з ким потанцювати.

Гра-танок «Колобок» рухова активність, повторення рухів за вихователем.

Четверта зупинка – зустріч з Гномом, у нього є багато геометричних фігур. – Що можна зробити з них? (Показати дітям, як з трьох трикутників можна зробити ялинку, з кружечків – снігову бабу, з квадратиків – башточку). Запропонувати дітям зробити це самостійно за столами.

Подивіться, як гарно у нас вийшло. Ви всі великі молодці, чудово попрацювали. Карлсон залишив вам за це бубликів до чаю.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.