14.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Птахи нашого місті»  (горобець, ворона, голуб, зовнішній вигляд: пір’я, дзьоб, лапи, хвіст; спосіб живлення, середовище існування).

 

Заняття Музичне (За планом музичного керівника)

 

Заняття Розвиток мовлення Бджілка-трудівниця

Мета: поглибити знання дітей про бджіл, їх будову, спосіб пересування, користь, яку вона приносить; учити сприймати на слух зачитаний дорослим віршований текст; поповнювати активний словник дітей словами «бджола», «мед», «вулик», «збирати»; формувати елементарні правила мовленнєвого етикету; сприяти накопиченню позитивних, емоційних вражень про природне довкілля; розв. пізнавальний інтерес до живої природи, спостережливість.

Матеріал: вірш Грицька Бойка «Бджілка».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігрова ситуація. Загадування загадки про бджолу.

Ця маленька трудівниця

Мед збирає як годиться:

Все у вулик, все у соти,

Не цурається роботи! (Бджілка)

  1. Читання вірша Грицька Бойка «Бджілка».

 

Чого це над квітками

Схилилась дітвора?

Малим цікаво знати:

Як бджілка мед збира!

А бджілка все кружляє,

Неначе каже нам:

— Жу-жу, жу-жу, малята,

Я меду не віддам!

І забавляться з вами

Не маю я часу:

Солодку краплю меду

У вулик понесу!

 

  1. Бесіда за змістом твору.

— Про яку комаху віршик?

— Чи бачили ви бджілок?

— Які вони?

— Де можна побачити бджілку?

— Що збирають бджілки?

— Де живуть бджілки?

— Чи можна ловити бджілок під час прогулянки?

  1. Пальчикова гра «Бджілка».

(В. п. — випрямити вказівний палець, решту пальців притиснути до долоні великим пальцем. Крутити великим пальцем). 

Бджілка, бджілка, покружляй,

З квіток меду позбирай!

Заключна частина.

 

Вихователь Малігон М.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.