19.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)

Тема дня « Вітаміни, корисна їжа та правила харчування»

1.Зан. Розвиток мовлення

Тема: «Їжа. Продукти харчування»

Мета: Розвивати  логічне мислення, вміння робити висновки, комунікативні навички, уяву, загальну, артикуляційну і дрібну моторику, фонетичний слух.

Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я .

Продовжувати розширювати уявлення  дітей про корисні продукти харчування, ввести в активне мовлення узагальнюючу назву « продукти харчування». Вчити розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо). Вправляти в утворенні прикметників від іменників та утворенні множини і заперечної форми множини (один – багато – нема багато) Формувати вміння будувати  складнопідрядне речення зі сполучником «тому що». Вчити складати розповідь за картинками.

Матеріал: «звукові будиночки», кришечки, цифри 1,2,3, предметні картинки з теми;  дидактична гра «Магазин продуктів»; кошик; склянки з водою, соломка, серветки; посуд (каструля, склянки, дерев’яні та металеві  ложки, тарілка; картка «Алгоритм приготування страви» (мнемотехніка); торбинка з муляжами овочів та фруктів.

Хід заняття

1.Організаційний момент

Дорослий читає вірш:

Малята, сьогодні ми згадаємо

Про те, що ми вживаємо.

Про овочі та фрукти

Про молоко та хліб,

Про всі смачні продукти,

Які нам їсти слід.

Щоб здоровими були

Щоб скоріше підросли.

  1. Бесіда з дітьми про їжу.

– Скажіть, малята, як одним словом  назвати все, що ми їмо? (Їжа, продукти харчування)

Де їх можна придбати?(У магазині, супермаркеті, на базарі)

  1. Дидактична гра « Супермаркет»

Робота зі звуковими будиночками. Діти обирають картинку, із зображенням продукту, називають його.

  1. Дидактична гра « Магазин продуктів »

Діти обираєте продукт і називаєте у якому відділі його купуєте і чому. (Я купую ковбасу у м’ясному відділі, тому що вона зроблена з м’яса.)

  1. Дидактична вправа « Один – багато – нема багато »

Ми купили один продукт, а нас багато − нам треба багато продуктів, але у магазині нема продуктів.

Діти обирають з кошика предметну картинку із зображенням продукту, називають в однині і утворюють називний і родовий відмінок множини. Наприклад: йогурт – йогурти – йогуртів.

-Продукти ми придбали, вирушаємо додому готувати обід! 

6.Фізкультхвилинка

Кипи – кипи, борщику,

У новому горщику,

Вкину моркву, капустину,

Бурячок і картоплину,

Натовчу цибулі, сала,

Буде борщик в нас на славу!

Ах!

7.Дихальна вправа

  1. Складання розповіді «Приготування страви» за карткою
  2. Дидактична гра « Чарівний мішечок »

Дитина на дотик визначає який фрукт у торбинці витягує і каже:

Із сливи – сливовий сік. ..

  1. 10. Підсумок заняття

 Про що ми говорили на занятті? Яка їжа буде корисна, а яка ні? Що нового ви хотіли б дізнатися про продукти харчування?

Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.