25.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня «Чарівний світ казки»
Художня література
Слух. укр. народ.казки «Курочка ряба»
Мета: подовжувати знайомити дітей з українськими народними казками, доступними їх розумінню, у супроводі ілюстративного матеріалу; вчити знаходити на ілюстраціях персонажів твору, називати їх; розвивати вміння уважно слухати літературний твір, залучати дітей до спільного розповідання казки; виховувати вміння співчувати героям казки.
Обладнання: ілюстрації до казки «Курочка Ряба», іграшка- мишка.
Хід заняття:
Сюрпризний момент. Малята, до нас прийшла Мишка.
Вона хоче розповісти нам, що трапилося з нею.
Розповідаємо українську народну казку «Курочка ряба».
Бесіда за змістом казки .Розглядання ілюстрацій до казки.
- Хто жив у діда з бабою?
- Яке яєчко їм знесла Курочка?
- Що трапилось із золотим яєчком?
- Хто його розбив?
- Як Курочка розрадила діда і бабу?
Ой, наша гостя плаче. Ти чому плачеш?
Соромно їй стало, що розбила золоте яєчко. Вона випадково
Не плач мишко ми тобі допоможемо. Малята, що треба робити, якщо когось образили? (попросити вибачення)
Мишка побігла до діда і баби та Курочки Ряби просити пробачення.
А ми з вами разом згадаємо казочку (пропонуємо дітям переказати казку).
Дидактична гра «Курочка Ряба»
(Діти разом збирають пазл – ілюстрацію до казки)
Підсумок заняття. А ви допомагаєте своїм бабусі та дідусеві? Розкажіть, як саме.
Вихователь Бойко Наталія Євгенівна