12.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Варкентін С.М., Стадник О.Є.)
Тема дня:» Моє тіло» (кістяк, тулуб, кінцівки, зовнішні органи людини)
Заняття: логіко-математичний розвиток
Тема заняття: «Називання чисел в зворотному порядку. Кількісна лічба в межах 5»
Мета: вправляти дітей у називанні чисел у прямому та зворотному порядку; вправляти в кількісній та порядковій лічбі в межах 5; продовжувати вчити орієнтуватися у просторі; формувати вміння визначати місце перебування заданого предмета; розвивати логічне мислення; виховувати цікавість до занять з математики.
Матеріал: картки з крапками від 1 до 5, зображення весняних квітів 5шт., 5 горщиків різного кольору
Хід заняття
1.Організаційний момент-Сьогодні ми вирушимо на квіткову галявину. Для цього нам потрібен потяг.»
2.Основна частина
Дидактична гра «Потяг»
( Дитина викладає картки на яких крапки від 1 до 5, а поряд ставить картку з цифрою, яка відповідає кількості крапок)
-Можемо вирушати в подорож.
( дорослий показує картки з зображенням весняних квітів)
-Як вони називаються?
Дидактична гра «Порахуй квіти»
(дорослий показує різну кількість квітів , а дитина картку з відповідною цифрою)
Дидактична гра» Посади квіти»
-Посадимо квіти у горщики. Скільки у нас квітів? Скільки потрібно горщиків? Чи однакові квіти за розміром? Якою є перша квітка? (найвищою) Якою є остання квітка? (найнижчою)
Дидактична гра «Перший, другий…»
Дитина розглядає горщики.Дорослий сам напочатку називає кожен горщик.
Перший глечик – синього кольору. Другий…
Потім дорослий запитує у дитини.
-Якого кольору третій горщик?
Фізкультхвилинка
Дидактична гра» Пустотлива білка»
-Білочка побачила квіточки і захотіла подарувати їх мамі.
-Скільки квіточок на галявині?
-Одну квіточку білочка зірвала і побігла (дорослий прибирає одну квітку)
-Скільки залишилося квіточок?( так дорослий прибирає по одній квітці поки не залишиться одна)
Дитина не припиняючи лічить 5,4,3,2,1
Підсумок
Вихователь: Стадник О.Є.