03.04.2020 Логопедична “А” (Ромашка) (Вихователі Чмир О.В., Лось Н.І.)

Заняття 1

 

Заняття на тему: Заучування вірша М. Познанської «Перший космонавт».

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей запам’ятовувати і виразно читати вірш напам’ять. Розвивати увагу, пам’ять, мислення. Познайомити дітей з героїкою праці космонавтів. Викликати захоплення мужністю, вольовими якостями космонавтів.

Матеріал: Портрети космонавтів, малюнки до змісту вірша.

Попередня робота: Бесіда про День космонавтики.

Хід заняття

  • Діти, яке сьогодні свято? (День космонавтики)
  • Хто був першим у світі космонавтом? (Ю. Гагарін)
  • Що вивчають космонавти? (інші планети)
  • Куди літають космонавти? (на Місяць)
  • За допомогою чого вивчають особливості інших планет? (штучні супутники, телескопи).

 

Перший космонавт

 

В небі зорі ясно світять,

Мов намистечко блищать.

Наш Гагарін перший в світі До зірок зумів злітать.

Необмежені тут поля.

В кораблі своїм чудовім Славний подвиг він звершив:

До планет, ще невідомих, Космонавтам шлях відкрив.

 

 

Заняття 2.

 

Тема. Зустріч з інопланетянином (ліплення)

Програмовий зміст: учити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи, передавати простий рух фігури, правильне співвідношення за величиною окремих предметів і частин у предметі; закріплювати різноманітні прийоми ліплення, уміння доводити задумане до кінця; учити розповідати про свої роботи та роботи інших дітей; розвивати фантазію, образність мовлення.

Матеріал: ілюстрація Сонячної системи, пластилін, дощечки для ліплення, стеки, серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Організаційний момент

Вихователь. Діти, сьогодні на вас чекає незвична подорож до Космосу. На чому можна дістатися Космосу?

Пропонує дітям зайняти місця в імпровізованій ракеті та зачитує вірш.

Ця швидка нова ракета Для польотів на планети.

Ми в Космос вирушаємо,

Бо в нім всього не знаємо.

Ми місця хутчіш займаємо!

І швидко відлітаємо!

Діти заплющують очі, уявляючи, що летять на ракеті. У цей час вихователь виставляє на дошку ілюстрацію Сонячної системи. Пропонує дітям розглянути ілюстрацію і пригадати назви планет.

Стали всі планети в ряд,

Ніби справді на парад.

Раз — Меркурій, два — Венера,

Три — Земля, чотири — Марс,

П’ять — Юпітер, шість — Сатурн,

Сім — Уран, Нептун — це вісім.

Вихователь запитує в кожної дитини, яка планета їй найбільше подобається і чому. Пропонує дітям уявити, що на цих планетах живуть інопланетяни. Пропонує дітям зліпити цих інопланетян з пластиліну, але спочатку потрібно повернутися до дитячого садка.

Діти займають місця в імпровізованій ракеті, рахують 5, 4, 3, 2, 1 — пуск! Повернення до дитячого садка.

 

Самостійна робота дітей

Під час ліплення вихователь стежить, щоб діти використовували різноманітні та правильні прийоми ліплення.

Виставка дитячих робіт. Аналіз

Кожна дитина розповідає про свою роботу, пояснює, чому саме такий вигляд має її інопланетянин.

Вихователь логопедичної групи Чмир О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.