24.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Весняний калейдоскоп» (Інтеграція всіх видів діяльності за темою блоку)
- Заняття Художня література Тема. Заучування віршаГрицька Бойка «Вишенька»
Тема. Заучування вірша Грицька Бойка «Вишенька»
Мета: продовжувати вчити дітей сприймати і розуміти зміст твору, закріплювати вміння дітей відповідати на запитання дорослого реченнями, висловлюватись із приводу почутого, спонукати до повторювання і запам’ятовування вірша; збагачувати словниковий запас дітей новими словами; розвивати емоційну чутливість до змісту твору, мовлення, пам’ять; виховувати бажання слухати твір, самостійно декламувати його.
Матеріал: картина із зображенням квітучої вишні, вірш Грицька Бойка «Вишенька».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігрова ситуація. Вихователь демонструє ілюстрацію із зображенням квітучої вишні. Разом з дітьми розглядають її. Нагадує дітям, що там, де квіточки, улітку будуть ягідки, тому не можна ламати гілочки дерева.
- Вихователь читає вірш Грицька Бойка «Вишенька».
Ранньою весною
В нашому садкуЯ сама садила
Вишеньку струнку.І шумитьлиствою —
Вжетака, як я! —Відусіхнайкраща
Вишенька моя!
- Бесіда за змістом твору. Коли потрібно саджати деревця? Яке деревце посадила дівчинка? Чи велика виросла вишенька? Як потрібно доглядати за деревами?
- Дидактична гра «Дерева високі й низькі».
Мета: закріплювати назви дерев; вчити дітей співвідносити предмети за висотою; групувати однорідні предмети в певній послідовності: зліва направо, від найвищого до найменшого; закріпити поняття: високий, вищий, низький, нижчий, різні, однакові, такий, не такий; розвивати увагу, мислення, пам’ять, окомір.
Матеріал: набір силуетів дерев чотирьох розмірів.
Наборів може бути декілька, залежно від видів дерев, з якими діти ознайомлюються (наприклад, берізка, тополя, клен тощо).
- Заняття Фізкультура Тема: Кидати в горизонтальну ціль і ходити по похилій дошці
Мета. Закріпити у дітей вміння кидати в горизонт. ціль і ходити по похилій дошці; сприяти розв. відчуття рівноваги і орієнтування в просторі.
Посібники. Мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 обручі чи ящики, 1—2 похилі дошки.
Методика.
Іч. Ходьба і біг за вихователем зі зміною напрямку.
Загальнорозвиваючі вправи (з мішечками).
В. п.: стоячи, покласти мішечок з піском на голову, притримувати його руками, лікті розвести в сторони. Підняти мішечок над головою, потягнутись, опустити його на голову (3—4 рази).
В. п.: те ж саме. Присісти, спину тримати рівно, дивитись вперед, випрямитись, не відпускаючи рук від мішечка (3—4 рази).
В. п.: лежачи на спині, мішечок на голові, притримувати його обома руками, лікті притисн. до підлоги; підняти ноги вгору, опустити (4—5 р).
Підскоки на місці чергувати з ходьбою на місці.
ІІч. Основні рухи.
Метання мішечків в горизонтальну ціль правою і лівою рукою. Діти виконують вправу одночасно по 2—3 рази кожною рукою. Відстань до цілі 100—120 см вихователь регулює в залежності від можливостей кожної дитини.
Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують завдання поточно 2—3 рази. Вихователь підтримує дітей, щоб вони йшли впевнено, не поспішали, руки тримали в сторони. При необхідності вихователь притримує за руку тих, хто боїться.
Рухлива гра «Пташки в гніздах» (3-4 рази).
ІІІч. Ходьба звичайним кроком і навшпиньках.
Вихователь: Ковач Н.А.