23.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня : «Кличе птахів сонечко в рідний край»
Заняття№1 Обр. діяльність (ліплення) Промінчики для сонечка
Мета: залучати малюків до мистецтва, учити бачити красу навколишнього світу; учити ліпити предмети простої форми «промінчики для сонечка» (тоненькі палички) за допомогою відщипування шматочків пластиліну від цілого шматка, скочування шматочків пластиліну між долоньками; закріплювати знання назв матеріалу та обладнання, використаних на занятті, поняття «один» (одне сонечко), «багато» (промінці); розвивати вміння виділяти: форму — круг; розмір — довгі, короткі; колір — жовтий; просторові відношення предметів — ближче, далі; формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами їх розв’язання — створювати найпростіші композиції; збагачувати та посилювати враження дітей від образотворчої діяльності поетичним словом і музикою; стимулювати до створення виразного образу, супроводжуючи його відповідними рухами та висловлюваннями; виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.
Обладнання: «сонечка» без промінців — круги з пластиліну на папері (для кожної дитини); пластилін; дощечки (або клейонки); серветки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Організаційний момент
Вихователь. Діти, подаруймо одне одному посмішку і створімо гарний настрій.
- Хто ще посміхається до нас через віконце?
- Посміхнімося та привітаймося до сонечка!
Сонечко, сонечко,
Виглянь у віконечко,
Усміхнись!
До діток малесеньких
Своїм ясним личенькол
Повернись!
- Мотивація
- Діти, сонечко подарувало нам маленькі сонечка, щоб ви мали гарний настрій цілий день.
- Розгляньте сонечко.
- Яке сонечко? (Тепле, лагідне, ласкаве, ніжне)
- Подаруймо сонечку промінчики!
III. Продуктивна діяльність
- Діти, підійдіть до столів, де ми будемо працювати.
- Підготуймо ручки до роботи.
Пальчикова гра «Моя сім’я»
Діти по черзі згинають пальчики до долоньки, а зі словами «Ось і вся моя сім’я» другою рукою охоплюють увесь кулачок.
Це дідусь,
А де бабуся.
Це татусь,
А це матуся.
А малюк, звичайно, я —
Ось і вся моя сім’я.
— Покладіть «сонечка» перед собою на столи.
- Підготуймося до ліплення: підкотімо рукава, сядьмо на стільчики за столами, приготуймо дощечки, візьмемо до рук пластилін — пограймо з ним та зігріймо його в долоньках.
- Якого кольору пластилін? {Жовтого)
- Погляньте, як я робитиму промінчики сонечку: відщипну шматочок пластиліну, покатаю його між долоньками для отримання тоненької палички — промінчика для сонечка. Прикріплю паличку до жовтого круга — «сонечка». І так далі, поки у «сонечка» утвориться багато промінчиків.
Діти виконують завдання під спокійний музичний супровід.
За потреби вихователь може брати руки дитини і виконувати дії з пластиліном її руками, коментуючи рухи. Він стежить, щоб діти не квапилися, не губили пластилін, прикріплювали промінчики з різних сторін круга-сонечка. Вихователь заохочує дітей до самостійних дій, підбадьорює їх, стимулює мовленнєве спілкування під час роботи.
- IV. Підсумок
Вихователь пропонує дітям пограти з сонечком за допомогою люстерка: ловити ним сонячний промінець. Якщо промінець потрапить на ніжки дітей — вони тупочуть; на руки — вони плескають у долоні; на обличчя — діти посміхаються; сонячний зайчик на підлозі — діти бігають, щоб спіймати його.
Тема дня : «Кличе птахів сонечко в рідний край»
Заняття№2 Фізкультура
Мета. Закріпити у дітей вміння кидати в горизонтальну ціль і ходити по похилій дошці; сприяти розвитку відчуття рівноваги і орієнтування в просторі.
Обладнання. Мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 обручі чи ящики, 1—2 похилі дошки.
Хід заняття
Вступна частина
Ходьба і біг за вихователем зі зміною напрямку.
Загальнорозвиваючі вправи (з мішечками).
- В. п.: стоячи, покласти мішечок з піском на голову, притримувати його руками, лікті розвести в сторони. Підняти мішечок над головою, потягнутись, опустити його на голову (3—4 рази).
- В. п.: те ж саме. Присісти, спину тримати рівно, дивитись вперед, випрямитись, не відпускаючи рук від мішечка (З—4 рази).
- В. п.: лежачи на спині, мішечок на голові, притримувати його обома руками, лікті притиснути до підлоги; підняти ноги вгору, опустити (4—5 разів).
- Підскоки на місці чергувати з ходьбою на місці.
Основна частина.
Метання мішечків в горизонтальну ціль правою і лівою рукою. Діти виконують вправу одночасно по 2—3 рази кож ною рукою. Відстань до цілі 100—120 см вихователь регулює в залежності від можливостей кожної дитини.
Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують завдання поточно 2—3 рази. Вихователь підтримує дітей, щоб вони йшли впевнено, не поспішали, руки тримали в сторони. При необхідності вихователь притримує за руку тих, хто боїться.
Рухлива гра «Пташки в гніздах» (3—4 рази).
Заключна частина
Ходьба звичайним кроком і навшпиньках. Дихальні вправи.
Вихователь Волохова Н. О.