23.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня :  «Кличе птахів сонечко в рідний край»

Заняття№1 Обр. діяльність (ліплення)         Промінчики для сонечка

Мета: залучати малюків до мистецтва, учити бачити красу навколишнього світу; учити ліпити предмети простої форми «промінчики для сонечка» (тоненькі палички) за допомогою відщипування шматочків пластиліну від цілого шматка, скочування шматочків пластиліну між долоньками; закріплювати знання назв матеріалу та обладнання, використаних на занятті, поняття «один» (одне сонечко), «багато» (промінці); розвивати вміння виділяти: форму — круг; розмір — довгі, короткі; колір — жовтий; просторові відношення предметів — ближче, далі; формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами їх розв’язання — створювати найпростіші композиції; збагачувати та посилювати враження дітей від образотворчої діяльності поетичним словом і музикою; стимулювати до створення виразного образу, супроводжуючи його відповідними рухами та висловлюваннями; виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.

Обладнання: «сонечка» без промінців — круги з пластиліну на папері (для кожної дитини); пластилін; дощечки (або клейонки); серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент

Вихователь. Діти, подаруймо одне одному посмішку і створімо гарний настрій.

  • Хто ще посміхається до нас через віконце?
  • Посміхнімося та привітаймося до сонечка!

Сонечко, сонечко,

Виглянь у віконечко,

Усміхнись!

До діток малесеньких

Своїм ясним личенькол

Повернись!

  1. Мотивація
  • Діти, сонечко подарувало нам маленькі сонечка, щоб ви мали гарний настрій цілий день.
  • Розгляньте сонечко.
  • Яке сонечко? (Тепле, лагідне, ласкаве, ніжне)
  • Подаруймо сонечку промінчики!

III. Продуктивна діяльність

  • Діти, підійдіть до столів, де ми будемо працювати.
  • Підготуймо ручки до роботи.

Пальчикова гра «Моя сім’я»

Діти по черзі згинають пальчики до долоньки, а зі словами «Ось і вся моя сім’я» другою рукою охоплюють увесь кулачок.

Це дідусь,

А де бабуся.

Це татусь,

А це матуся.

А малюк, звичайно, я —

Ось і вся моя сім’я.

Покладіть «сонечка» перед собою на столи.

  • Підготуймося до ліплення: підкотімо рукава, сядьмо на стільчики за столами, приготуймо дощечки, візьмемо до рук пластилін — пограймо з ним та зігріймо його в долоньках.
  • Якого кольору пластилін? {Жовтого)
  • Погляньте, як я робитиму промінчики сонечку: відщипну шматочок пластиліну, покатаю його між долоньками для отримання тоненької палички — промінчика для сонечка. Прикріплю паличку до жовтого круга — «сонечка». І так далі, поки у «сонечка» утвориться багато промінчиків.

Діти виконують завдання під спокійний музичний супровід.

За потреби вихователь може брати руки дитини і виконувати дії з пластиліном її руками, коментуючи рухи. Він стежить, щоб діти не квапилися, не губили пластилін, прикріплювали промінчики з різних сторін круга-сонечка. Вихователь заохочує дітей до самостійних дій, підбадьорює їх, стимулює мовленнєве спілкування під час роботи.

  1. IV. Підсумок

Вихователь пропонує дітям пограти з сонечком за допомогою люстерка: ловити ним сонячний промінець. Якщо промінець потрапить на ніжки дітей — вони тупочуть; на руки — вони плескають у долоні; на обличчя — діти посміхаються; сонячний зайчик на підлозі — діти бігають, щоб спіймати його.

 

Тема дня :  «Кличе птахів сонечко в рідний край»

Заняття№2 Фізкультура

Мета. Закріпити у дітей вміння кидати в горизонтальну ціль і ходити по похилій дошці; сприяти розвитку відчуття рівноваги і орієнтування в просторі.

Обладнання. Мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 обручі чи ящики, 1—2 похилі дошки.

Хід заняття

Вступна частина

 Ходьба і біг за вихователем зі зміною напрямку.
   Загальнорозвиваючі вправи (з мішечками).

  1. В. п.: стоячи, покласти мішечок з піском на голову, притримувати його руками, лікті розвести в сторони. Підняти мішечок над головою, потягнутись, опустити його на голову (3—4 рази).
  2. В. п.: те ж саме. Присісти, спину тримати рівно, дивитись вперед, випрямитись, не відпускаючи рук від мішечка (З—4 рази).
  3. В. п.: лежачи на спині, мішечок на голові, притримувати його обома руками, лікті притиснути до підлоги; підняти ноги вгору, опустити (4—5 разів).
  4. Підскоки на місці чергувати з ходьбою на місці.

Основна частина.

Метання мішечків в горизонтальну ціль правою і лівою рукою. Діти виконують вправу одночасно по 2—3 рази кож ною рукою. Відстань до цілі 100—120 см вихователь регулює в залежності від можливостей кожної дитини.

Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують завдання поточно 2—3 рази. Вихователь підтримує дітей, щоб вони йшли впевнено, не поспішали, руки тримали в сторони. При необхідності вихователь притримує за руку тих, хто боїться.

Рухлива гра «Пташки в гніздах» (3—4 рази).

Заключна частина

Ходьба звичайним кроком і навшпиньках. Дихальні вправи.

 

 

 

 

Вихователь Волохова Н. О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.