24.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Весняний калейдоскоп» (Інтеграція всіх видів діяльності за темою блоку)

 

 

  1. Заняття Художня література Тема. Заучування віршаГрицька Бойка «Вишенька»

 

Тема. Заучування вірша Грицька Бойка «Вишенька»

Мета: продовжувати вчити дітей сприймати і розуміти зміст твору, закріплювати вміння дітей відповідати на запитання дорослого реченнями, висловлюватись із приводу почутого, спонукати до повторювання і запам’ятовування вірша; збагачувати словниковий запас дітей новими словами; розвивати емоційну чутливість до змісту твору, мовлення, пам’ять; виховувати бажання слухати твір, самостійно декламувати його.

Матеріал: картина із зображенням квітучої вишні, вірш Грицька Бойка «Вишенька».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігрова ситуація. Вихователь демонструє ілюстрацію із зображенням квітучої вишні. Разом з дітьми розглядають її. Нагадує дітям, що там, де квіточки, улітку будуть ягідки, тому не можна ламати гілочки дерева.
  2. Вихователь читає вірш Грицька Бойка «Вишенька».

Ранньою весною

В нашому садкуЯ сама садила

Вишеньку струнку.І шумитьлиствою —

Вжетака, як я! —Відусіхнайкраща

Вишенька моя!

  1. Бесіда за змістом твору. Коли потрібно саджати деревця? Яке деревце посадила дівчинка? Чи велика виросла вишенька? Як потрібно доглядати за деревами?
  2. Дидактична гра «Дерева високі й низькі».

Мета: закріплювати назви дерев; вчити дітей співвідносити предмети за висотою; групувати однорідні предмети в певній послідовності: зліва направо, від найвищого до найменшого; закріпити поняття: високий, вищий, низький, нижчий, різні, однакові, такий, не такий; розвивати увагу, мислення, пам’ять, окомір.

Матеріал: набір силуетів дерев чотирьох розмірів.

Наборів може бути декілька, залежно від видів дерев, з якими діти ознайомлюються (наприклад, берізка, тополя, клен тощо).

 

  1. Заняття Фізкультура Тема: Кидати в горизонтальну ціль і ходити по похилій дошці

 

Мета. Закріпити у дітей вміння кидати в горизонт. ціль і ходити по похилій дошці; сприяти розв. відчуття рівноваги і орієнтування в просторі.

Посібники. Мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 обручі чи ящики, 1—2 похилі дошки.

Методика.

Іч. Ходьба і біг за вихователем зі зміною напрямку.

Загальнорозвиваючі вправи (з мішечками).

В. п.: стоячи, покласти мішечок з піском на голову, притримувати його руками, лікті розвести в сторони. Підняти мішечок над головою, потягнутись, опустити його на голову (3—4 рази).

В. п.: те ж саме. Присісти, спину тримати рівно, дивитись вперед, випрямитись, не відпускаючи рук від мішечка (3—4 рази).

В. п.: лежачи на спині, мішечок на голові, притримувати його обома руками, лікті притисн. до підлоги; підняти ноги вгору, опустити (4—5 р).

Підскоки на місці чергувати з ходьбою на місці.

ІІч. Основні рухи.

Метання мішечків в горизонтальну ціль правою і лівою рукою. Діти виконують вправу одночасно по 2—3 рази кожною рукою. Відстань до цілі 100—120 см вихователь регулює в залежності від можливостей кожної дитини.

Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують завдання поточно 2—3 рази. Вихователь підтримує дітей, щоб вони йшли впевнено, не поспішали, руки тримали в сторони. При необхідності вихователь притримує за руку тих, хто боїться.

Рухлива гра «Пташки в гніздах» (3-4 рази).

ІІІч. Ходьба звичайним кроком і навшпиньках.

 

 

 

Вихователь: Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.