25.03.2020 Старша “Б” група (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)

Аплікація

Тема :,,Красуня весна’’

Мета: розширювати знання дітей про ранню весну, її ознаки; спонукати дітей виявляти творчість, ініціативність; закріпити  кольоросприйняття  дітей;продовжувати вчити дітей використовувати в аплікації різні матеріали; вправляти дітей у розгадуванні загадок, у сприйнятті віршованого тексту, в безпечній роботі з ножицями; уточнити назви весняних місяців; розвивати уяву, фантазію, загальну та дрібну моторику, увагу, мислення, мовлення; стимулювати дитячу ініціативність, творчість; виховувати любов до природи, уміння відчувати її красу; художній смак.

Обладнання: кольоровий папір, клей, пензлик, ножиці, кольорові серветки, основа для аплікації- на аркуші намальоване обличчя дівчини, кольорові стрічки та олівці.

Хід заняття

Відгадування загадки.

Розкрива  вона бруньки

У зеленії листки,

Дерева одягає,

Ниви поливає,

Тепло несе вона,

А звуть її…..(весна)

Так, це юна красуня Весна(виставити ляльку).Ми так її чекали .Весна – дивовижна пора року. Своїм теплом нас зігріває весняне сонечко. Люди підставляють під тепле проміння обличчя та руки. А квіти тягнуть до нього свої пелюстки. Весна- це і гарна природа, яка  прокидається від зимового сну, і повернення з вирію птахів. Навесні розквітають дерева та квіти,з’являється ніжна зелень листя. Люди весною також добрішають, частіше всміхаються й радіють приходу красуні Весни.

Читання та обговорення вірша «Прийшла весна!»

Сніги ще зовсім не зійшли,

Та чуємо прихід весни.

Весняний подих зігріває,

Вже жайворон усім співає:

«Стрічайте, вже іде вона –

Красуня юна ця – Весна!»

І прокидаються квітки,

До неї тягнуть пелюстки,

Дерева вітами гойдають,

Весну- красуню зустрічають.

Летить усюди новина:

«Прийшла до нас, прийшла весна!»

-Який настрій у вас викликав цей вірш?

-Ви радієте приходу весни? Чому? А чому природа радіє?

-Чому весну називають красунею?

Динамічна пауза «Сонечко, сонечко, припікай!»

Сонечко, сонечко,  припікай!

І за хмарку не тікай!   (Діти йдуть по колу.)

Он струмочок поспішає ,    (Біг на місці.)

А на гілці шпак співає.       (Махи руками, стоячи на місці.)

А замети тануть,тануть,     (Діти присідають.)

Квіточки ж великі стануть!     (Діти повільно встають.)

Практична діяльність.

Створення образу красуні Весни.

Підсумок заняття.

-Що вам сьогодні найбільше сподобалось робити?

-А що було новим, незвичайним?

Які яскраві красуні у вас вийшли! Молодці!

Вихователь   Бородіна  Н.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.