15.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Настрої весни» (ознаки весни, звуки та пахощі)

Заняття 1:  Психологічне (за планом психолога)

Заняття 2: Малювання

Тема: “ВЕЛИКОДНІ ПИСАНКИ”

Мета: продовжувати вчити дітей малювати використовуючи нетрадиційні техніки малювання, познайомити з видом писанок – крапанка, вчити малювати прості візерунки користуючись піпеткою, малювати двома кольорами, розташовувати елементи по всій поверхні аркуша, розвивати естетичний смак, окомір, координовані рухи руки, виховувати інтерес до української писанки.

Матеріал: площинні зображення яєць, фарби, піпетки, іграшковий зайчик, ілюстрації до казки, писанки.

Хід заняття:

В гості до діток завітав Зайчик, приніс кошик з писанками.

Розглядаємо писанки, візерунки на них. Під писанками в кошику знаходимо піпетку. Що це?

З: Це моя подружка Піпетка, я хочу розповісти вам про неї одну цікаву історію, ось послухайте.

 

В одному казковому лісі жила – була Піпетка. Взимку вона допомагала звірятам, лікувала їх носики, а коли прийшла весна звірята перестали хворіти і Піпетка залишилась без роботи. Їй було дуже сумно, вона не знала чим себе зайняти. Одного дня вона почула, що звірята почали готуватися до якогось свята.

 

Цікаво, що це за свято? – подумала Піпетка. Вона набралася хоробрості і підійшла до звірят щоб запитати. Вони розповіли їй, що наближається Великдень. А до цього свята потрібно: прикрасити яйця та зробити паску.

 

  • Може і я стану у нагоді? – запитала Піпетка.
  • Так, звичайно! Робота знайдеться для всіх.
  • А, що ж я буду робити?
  • Тобі, ми доручимо розписувати писанки.
  • І Піпетка почала працювати. Вона мокала свій гумовий носик у фарбу і стрибала по всьому яєчку, як сонячний зайчик. Ось так. (Показ вихователя)

 

Звірята були у захваті від крапанок, які намалювала Піпетка.

І вони всі разом відсвяткували це чудове свято – Великдень.

  • А, ви, хотіли б мати такі гарні яєчка? Тоді до роботи.
  • Пальчикова вправа.

 

 

Зайчик писаночку ніс
Через поле, через ліс.

Писанку писав він сам
На Великдень діточкам.

Спотикнувся він об гриб,
Писанка із рук лиш: стриб!

Плаче зайчик: скарб утік!
Впала писанка в потік!

  • Індивідуальна робота дітей, допомога вихователя

 

  • Виставка робіт.

 

Заняття 3: Фізичний розвиток

Тема: Кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця

Мета. Продовжувати вчити дітей кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця, сприяти розвитку сміливості, спритності, вмінню за сигналом закінчувати рухи.

Посібники. По 2 шишки або по 2 маленьких м’яча на кожну дитину, 2 довгі стрічки, 4—5 обручів великого розміру.

Методика.

Іч. Ходьба і біг в колоні по одному.

Загальнорозвиваючі вправи (з шишками).

В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, в кожній руці шишка. Підняти руки в сторони, вгору і випустити шишки з рук, щоб вони впали на підлогу, присісти, взяти шишки і вирівнятись, підняти прямі руки вгору, подивитись на шишки (3—4 рази).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, руки на колінах. Підняти руки вперед показати шишки, заховати їх за спину, намагатись тримати спину прямо (4—6 разів).

В. п.: розставити ноги якомога ширше, руки підняти вгору. Нахилитись вперед покласти шишки на підлогу між ногами, вирівнятись, за вказівкою вихователя нахилитись, взяти шишки і підняти руки вгору (3—4 рази).

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Підняти руки і ноги, доторкнутись шишками кінчиків пальців ніг, повернутись у в. п.

Стрибки на двох ногах на місці — «білочки стрибають» (20—30 сек.), шишки тримати в руках. Ходьба один за одним. Пройти до місця для метання.

ІІч. Основні рухи.

Метання шишок на відстань правою і лівою руками. Діти виконують завдання всі одночасно (2—3 рази кожною рукою). Перед кожним кидком вихователь перевіряє, чи правильно діти підняли руку, нагадує, що кидок повинен бути енергійним.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах через дві паралельні стрічки, покладені на відстані 25—30 см. Вправу виконують одночасно 6—8 разів лише за сигналом вихователя. Основна увага звертається на відштовхування перь^ стрибком.

Рухлива гра «Сонечко і дощик» (для будинків використовувати обручі, 2—3 рази).

ІІІч. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом.

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *