17.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня:«Весняний день – рік годує» (на городі, в саду)

  1. Заняття Художня літерарура

Тема. Допоможемо Діду витягнути Ріпку. (інтегроване заняття)

Мета: поповнювати словниковий запас дітей, вчити відгадувати загадки. виховувати пізнавальний інтерес до природи довкілля, розвивати образне мислення та увагу дітей, вміння діяти за певною схемою: уяву, застосовуючи прийом емпатії. Виховувати наполегливість у виконанні завдань, уважність на заняттях.Продовжувати вчити дітей визначати місце розташування предметів.Закріпити вміння орієнтуватися в просторі, вживати слова: за, перед. Порівнювати предмети за величиною (вищий, нижчий ).

Обладнання: текст казки « Ріпка», ілюстрації до казки, набір геометричних фігур різного розміру.

Хід заняття.

Психогімнастика « Мишеня в дорозі».

Діти разом із вихователем стають у коло. Уявіть собі, що м’ячик – це мишеня. (Якщо не знайшлося іграшки мишеняти). Воно живе зі своїми батьками, сестричками й братами. Одного разу мишеня вирушило в дорогу. Мишеня йшло повільно, не поспішаючи (м’яч або іграшку повільно, обережно передають по колу). Мишеня вийшло на галявину й вирішило побігати (м’яч передається швидко, але акуратно). Мишеня втомилося, лягло відпочити (той, у кого в руках м’яч, погойдує його в руках). Настав вечір і мишеняті час вертатися додому. Воно вирушило назад. Спочатку пішло повільно, потім швидше, а потім побігло. (м’яч передають з відповідною швидкістю). А ввечері вдома мишеня всім розповідало, що воно побачило під час своєї мандрівки (можна запропонувати дітям розповісти, що побачило мишеня).

Читання казки « Ріпка».

Діти, відгадайте будь – ласка загадку:

На городі виростала, сили набиралась,

А потім достигала, великою стала.

Почав дід усіх гукати:

Час нашу красуню рвати ( Ріпка ).

Що виросло на городі? Ведмедик приніс нам казку « Ріпка». Але поки він її ніс, всі ілюстрації розсипалися. Він просить допомогти йому зібрати картинки. Вихователь прикріплює на фланелеграфі ілюстрації до казки.

Хто посадив Ріпку?

Хто першим прийшов тягти Ріпку?

Хто прийшов за дідом?

Хто прийшов потім?

Хто був останнім?

А хто був перед мишкою?

Хто стояв за дідом?

Хто стояв за дідом?

Хто був за бабою?

Хто тягнув Ріпку перед кішкою?

Хто серед них був найвищий?

Найнижчий?

Хто вищий: баба чи внучка?

Хто нижчий: кішка чи жучка?

Гра « Шикуйся за зростом»

Зараз ми з вами спробуємо вишикуватися за зростом. Пригадайте, як визначити, хто вищий, хто нижчий.

Діти визначають, хто з них нижчий, хто – вищий і шикуються за зростом. У разі необхідності їм допомагає вихователь.

Фізкультхвилинка.

Ось котик вусатий

В садку собі бродить.Козлик рогатий

За котиком ходить.

І лапкою котик

Вмиває свій ротик,

А козлик рудою

Трясе головою

Дидактична гра « Склади казку».

У кожної дитини набір геометричних фігур: великий жовтий круг, шість трикутників однакового кольору й різного розміру (від найбільшого до найменьшого). Розгляньте й назвіть геометричні фігури. Яка з них схожа на ріпку? (Жовтий круг).

Розгляньте трикутники й викладіть їх за розміром від найбільшого до найменьшого. Що нагадують вам трикутники? (Вихователь підводить дітей до думки про те, що ці фігури схожі на героїв казки).

Яка фігура – дід? ( Найбільший трикутник).

Вихователь викладає на фланелеграфі (а діти – у себе на столах), геометричні фігури під ілюстраціями до казки.

Підсумок заняття.

Яку казку приніс Ведмедик?

Хто серед геоїв казки найвищий?

Найнижчий?

Хто стояв перед внучкою?

Хто – за Жучкою?

                                           2.Заняття Фізкультура

Тема: ходити по гімнастичній лаві, стрибки з висоти, кидати і ловити м’яч

 

Мета.Закріпити у дітей вміння ходити по гімнастичній лаві, вправляти в стрибках з висоти, вчити кидати і ловити м’яч, діяти за сигналом вихователя.

Посібники.Стрічки за кількістю дітей, 1 —2 гімнастичні лави, м’яч середньої величини.

Методика

І ч. Ходьба і біг зі стрічкою в руці.

Загальнорозвиваючі вправи (зі стрічкою).

В. п.: стоячи, тримати стрічку рукою за один кінець. Махнути стрічкою вперед і назад. Після 4—6 змахів перекласти стрічку в другу руку і повторити вправу.

В. п.: сидячи, ноги разом, тримати стрічку двома руками за кінці. Нахилитись вперед, покласти стрічку на коліна, на пальчики ніг. вирівнятись, підняти руки вгору, подивитись на них, нахилитись вперед взяти стрічку (3-4 рази).

В. п,: лежачи на спині, тримати стрічку у витягнутих вперед руках за кінці перед грудьми. Підняти одночасно дві ноґи до стрічки, опустити вниз, можна піднімати прямі і  зігнуті ноги (3—4 рази).

Біг врозтіч по всьому приміщенню (20—30 сек.). Тримати стрічку по черзі в правій і лівій руці. Спокійна ходьба один за одним. Покласти стрічку на місце.

ІІ ч. Основні рухи.

Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути. Повторити вправу 2—3 рази. Запропонувати дітям іти по лаві самостійно, не поспішати, руки тримати в сторони. Вихователь підтримує дітей під час зістрибування з лави.

Кидання і ловлення м’яча. Вихователь кидає м’яч кожній дитині, називаючи Ті на ім’я, нагадує дітям підготувати руки, люб спіймати м’яч, потім пропонує кинути м’яч знизу, вперед-вгору (2—3 рази).

Рухлива гра «Сонечко і дощик» (2—3 рази).

ІІІ  ч. Ходьба. Гра «Хто тихіше».

Вихователь: Карбула М.О

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.