30.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Художня література.
Робота за віршем В. Діденко « Край городу вишні білі».
Мета: продовжити розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, вчити помічати у ньому прекрасне;розвивати мовлення, уміння логічно висловлювати думку, поповнювати словниковий запас; продовжувати знайомити з літературними творами, вчити уважно слухати текст та давати відповіді за змістом вірша.
Матеріал: репродукція картини В. Непийпива « Яблуневий цвіт».
Хід заняття.
1. Розгляд картини. Що вибачите на картині? У яку пору року зображений сад? Якого кольору дерева в саду? Які фруктові дерева ви знаєте? Який вигляд у розквітлих деревці? Зараз повсюди можна побачити дерева в цвіту. А що буде потім з білими квіточками саду?
2. Читання вірша « Край городу вишні білі».
Край городу вишні білі наробили заметілі – розмітали пелюстки. Понад луки, понад поле поспішають бистрі бджоли мед збирати залюбки. Я беру тоненьку гілку а вона: -Пусти , Васильку, – так почулося мені, – не ламай мойого цвіту: скоро – скоро буде літо – вродять вишеньки смачні.
3. Бесіда за змістом вірша. – Про які деревця розповідається у віршику? Що відбувається з вишнями? Із чого кружляє заметіль із вишень? Хто працює біля квітучих вишеньок? Чому бджоли дуже поспішають? Що зробив хлопчик, за що він взяв вишеньку? Про що попросила вишенька Василька? Чи можна ламати гілочки дерев? Чому?
4. Фізкультхвилинка « Облітають квіточки».
5. Дидактична гра « Садочок на весні». Складання розповіді про квітучий сад». Вихователь починає речення – діти продовжують. Прийшла весна і сад наш… Усі деревця вкрилися квітами:… Квітучі дерева приваблюють працьовитих… Бджоли із квіточок … А незабаром на деревах замість квіту з’являться смачні плоди:… Спасибі тобі, садочку, за…
6. Підсумок. – Хто допоможе пелюсткам квіточок швидше облетіти ? Який вітерець на весні? Вихователь: Ілляшенко Т.П.