08.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня : «Вовк»

Заняття №1 Озн.  довкіллям  «Лісові хижаки»

Мета: продовжити знайомити малят із мешканцями лісу; уточнити уявлення про лисицю, вовка, ведмедя; вчити вихованців відрізняти диких тварин від свійських та домашніх, визначати місце їх мешкання; виховувати пізнавальний інтерес до представників тваринного світу.

Обладнання: картки або слайди із зображеннями вовка, лисиці, ведмедя, картки із зображеннями диких і свійських (домашніх) тварин, вирізані з картону силуети будинку та лісу, аудіоапаратура.

Хід заняття

Діти, ви вже знаєте, що в лісах нашого краю живе багато різних тварин. Яких звірят можете ви назвати? {Зайчик, білочка, їжачок.). Сьогодні ми продовжимо знайомитися із мешканцями лісу. Але нині мова піде про інших тварин — хижих, великих, зубастих. (Звучить фрагмент дитячої пісеньки «Лисичка». На дошці з’являється зображення лисиці.) Ось і перша гостя прийшла до нас, чи знаєте, хто це? (Лисиця.) Лисичка — це тварина хижа, вона полює на інших, маленьких, тварин і живиться ними. Здобиччю лисиці може стати і зайчик, і мишка. Іноді лисиці приходять у село, щоб залізти в курник і поцупити курочку чи півника. Тому лисицю вважають злодійкою, хитрою та лукавою. Педагог просить дітей відповісти на запитання.

  • Лисиця — це тварина хижа? (Так.)
  • Де живе лисичка? (У лісі.)
  • Чим вона живиться? (Мишками, зайцями.)
  • Навіщо лисиці іноді приходять до осель людини? (Щоб поцупити курочку чи півника.)
  • Яку вдачу має лиска? (Лиска хитра.)

На дошці з’являється зображення вовка.

А ось і вовчик-братик! Чи знайомий він вам? Давайте разом пригадаємо, що ми знаємо про вовка!

Дидактична гра «Промовка про вовка»

Педагог розпочинає речення, а діти мають повторити сказане дорослим і, додавши логічно правильне останнє слово (слова), завершити його.

Вовк живе у… (лісі). Шуба у вовка… (сіра). Вовк — це звір… (дикий, хижий). Вдача у вовка … (зла, сердита). Зуби у вовка … (великі, гострі). Вовк полює на … (зайців)

Молодці. І лисиця, і вовк- тварини сильні, зубасті. Але найсильніший та найбільший у лісі інший звір. (На дошці з’являється зображення ведмедя.)

Величезний та лахматий,

Ходить лісом вайлувато,

Клишоногі лапи має,

Мед, малину полюбляє.

Хто це, діточки, назвіть!

Здогадалися? … (Ведмідь.)

Пізньої осені, ведмеді залягають спати у барліг і сплять там аж до самої весни, Доки тепло та сонечко не розбудять клишоногих  господарів лісу.

Фізкультхвилинка «Ведмідь»

Малята виконують рухи відповідно до змісту віршика.

Осінь. Йде ведмідь, чвалає.

Сховище собі шукає.

(Імітують клишоногу ходу ведмедя.)

Врешті ось знайшов барліг,

Позіхнув та й спати ліг.

(Спиняються і, позіхнувши, присідають.)

Щоки лапами прикрив,

(Підпирають щоки руками, закривають очі.)

І невдовзі засопів.

Тихше, звірі, не шуміть!

(Підводяться і йдуть навшпиньках.)

Волоханя не збудіть!

(Погрожують одне одному вказівним пальчиком.)

Педагог просить малят зайняти свої місця.

Дидактична гра «Хто де живе?»

Вихователь роздає малятам картки із зображенням домашніх та диких тварин (кожному малюкові по одній картці). Після цього він ставить перед дітьми вирізані з картону силуети будинку та лісу і пояснює вихованцям ігрове завдання. Кожна дитина по черзі має підійти до силуетів, показати всім тварину, яка зображена у неї на картці, назвати її, а потім казати, дика ця тварина чи домашня, і відповідно до цього покласти її біля будинку або лісу.

Ось ягничка. Це свійська тварина. Вона живе біля людей.

У мене вовк. Це дика тварина. Вовк живе у лісі.

Під час гри всі малята стежать, щоб відповіді були правильними. Помилки одразу виправляються.

Наприкінці заняття проводиться рухлива гра «Вовк та лисичка».

Підсумок заняття.

  • Які тваринки живуть у лісі?
  • Який вовк, лисиця, ведмідь?

 

Тема дня : «Вовк»

Заняття №2 Фізкультура

Мета. Закріпити у дітей вміння кидати на дальність з-за голови, катати м’яч один одному. Розвивати окомір, координацію рухів та спритність, вчити дружно грати та швидко реагувати на сигнал.

Обладнання. Брязкальце та м’яч за кількістю дітей, маленький обруч.

Хід заняття.

Вступна частина. Ходьба в колоні по одному, ритмічно гриміти брязкальцем. Біг врозтіч.

Загальнорозвиваючі вправи (з брязкальцем).

1.В.п.: стоячи, руки вперед, погриміти брязкальцем та заховати за спину. Після 2—3 повторень перекласти брязкальце в іншу руку і повторити вправу.

2.В.п.: сидячи, ноги разом, брязкальце в одній руці. Нахил вперед, коліна не згинати, дістати брязкальцем до підлоги, вирівнятись (2—3 рази кожною рукою).

3.В. п.: стоячи, брязкальце в одній руці внизу. Присісти, постукати брязкальцем по підлозі, вирівнятись (2—3 рази кожною рукою).

  1. Потанцювати та пострибати із брязкальцем в руд хто як вміє (20—30 сек.). Спокійна ходьба в колоні один за одним. Покласти брязкальце.

Основна частина.

Кидати м’яч на дальність двома руками з-за голови. Вправу виконувати всім разом (4—6 разів). Кидати за сигналом вихователя. Після кидка діти самі біжать за м’ячем та повертаються для повторення вправи.

Котити м’яч один одному (8—12 разів). Діти сидять один проти одного на відстані 1,5—2 м, широко розтавити ноги. Вихователь регулює відстань між дітьми, в залежності від їх уміння котити м’яч. У кого не виходить, сідають ближче.  Можливо дозволити дітям котити м’яч вільно, без дозволу. Нагадати, що м’яч потрібно відштовхувати енергійно.

Рухлива гра «Горобці й машини» (2—3 рази).

Заключна частина . Ходьба по колу взявшись за рухи. Вправи на дихання.

Вихователь Бойко Н.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.