26.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: Весну проводжаємо, літо зустрічаємо

 

Заняття Ознайомлення  з довкіллям Тема. На прогулянці у весняним лісі

 

Програмовий зміст: Розширювати уявлення дітей про навколишній світ природи, особливості змін у природі з настанням весни, розкрити взаємозалежність між людиною та природою. . Закріпити пору року- весна. Вчити відповідати на запитання вихователя, розуміти мову дорослого, діяти за вказівкою. Сприяти активному пізнанню навколишнього, спрямовуючи діяльність дитини.

Продовжувати вчити дітей рухатися, зберігаючи стійке положення тіла, орієнтуватися в просторі. Формувати доброзичливе, позитивне спілкування з ровесниками під час спільних ігор, викликати за допомогою гри позитивні емоції, радість, бадьорий настрій.

Продовжувати ознайомлювати дітей із творами усної народної творчості: вірші, заклички.

Формувати у дітей уявлення про різну величину предметів: великий, малий, широкий, вузький. Закріпити назви основних кольорів, зіставляти предмети за доданою формою предмета. Вчити визначати і називати предмети на дотик та звук.

Виховувати почуття любові до природи, сприяти усвідомленню, що все живе- гарне, добре, корисне, тому його потрібно берегти.

Обладнання: Іграшка -зайчик, атрибути до рухливої гри, Дид. гра “Великий – маленький”, декорація лісової галявини, гра з піском «Знайди морквинку», Дид. гра «Прикрась будиночок».

Хід:

Весна-веснонька прийшла

Всім нам радість принесла.

Гляньте діточки навколо.

Як яскраво світить сонце!

Спостереження за сонцем:

-Дітки, підніміть свої голівки і погляньте догори, що ви там бачите? (Небо.)

-Яке сьогодні небо? (Чисте, синє.)

-Що є на небі? (Сонечко.)

-Що робить сонечко? (Світить, гріє.)

-Яке сонечко? (Жовте, велике, тепле, яскраве.)

Давайте повернемося обличчям до сонечка і закриємо оченята. Ми з вами відчуваємо, як тепле проміннячко торкається нашого обличчя, ніжно гладить наші щічки. Нам затишно й гарно поряд з сонечком, яке зігріває нас своїм ніжним теплом.

Відкривайте свої оченята і привітаємось:

Доброго ранку, сонце привітне.

Доброго ранку, небо блакитне.

Доброго ранку, в небі пташки,

Доброго ранку, тобі і мені!

Мотивація:

Дітки, хто це під кущиком сидить і плаче? (Зайчик)

Наш зайчик сумний тому, що у всіх звірів у лісі красиві будиночки, а в нього ні. Давайте ми допоможемо нашому зайчику і прикрасимо його будиночок.

-А де ж наш зайчик живе? (У лісі)

Так. Отже ми з вами помандруємо до весняного лісу, де живе зайчик і допоможемо йому. А подорожувати ми будемо на потязі.

Рухлива гра з елементами звуконаслідування “Потяг” Діти ідуть по майд., тримаючи один одного за плечі та промовляють разом з вихователем

Наш потяг гудок дав

І вагончики помчав

Чух – чух, чух – чух (діти)

Я далеко вас помчу

Ту-ту-у-у(діти)

  • Діти, ось ми і в лісі. Нас зустрічають жителі лісу, зайчикові друзі. Хто це? (білочка).
  • Діти, як виглядає білочка? (руденька, швидка, має пухнастий хвостик…)
  • Що робить білочка? (гризе горішки, стрибає з гілки на гілку…)

Дидактична гра “Великий – маленький”

Діти, білочка ненароком розсипала грибочки і вони перемішалися (великі й маленькі). Давайте допоможемо білочці зібрати грибочки. Великі складемо до великого кошика, маленькі до маленького. Білочка дякує малятам за допомогу, а нам час вирушати далі.

Діти їдуть далі. У них на шляху місточок, який треба перейти, щоб потрапити на лісову галявину.

Рухлива гра «Через місточок»

-Діти, погляньте, у лісі тече струмочок і через нього збудували місток.

Погляньте, струмочок який? Так він широкий.

Давайте, діти, покаже, який струмок.

Ось такий широкий.

А місток який? Так, він вузенький.

Покажіть, діти, який місток.

Ось такий вузенький.

Давайте, діти, перейдемо через місток.

Іти потрібно обережно, щоб не замочити ноги.

Діти проходять по місточку і потрапляють на галявину.

«Лісова галявина» Ось ми з вами потрапили на лісову галявину. Погляньте, як тут гарно. Давайте пригадаємо вірш про весну:

Знов прийшла до нас весна

Принесла свої дива.

Всюди квіточки цвітуть,

Бджоли весело гудуть.

-Яка зараз пора року? (Весна)

-Що виросло на землі? (Травичка)

-Якого кольору травичка? (Зеленого)

Що з’явилось на травичці? (Квіти)

-Якого кольору квіти? (Червоного)

-А хто це на квіточці сидить? (Бджілка)

-А Що бджілка робить на квіточці? (Збирає мед)

-І куди вона несе мед? (У вулик)

Рухлива гра «Бджілка»

-Давайте і ми з вами пограємось у гру (Перетворимось на бджілок) і позбираємо медок.

Бджілки між квітами літають, І весело крильцями махають. На квіточках солодкий мед збирають І до будиночка прилітають.

Погляньте, скільки ми з вами назбирали меде? (Багато)

Молодці, малята, бджілка дякує вам, тепер нам далі треба вирушати. Погляньте, хто це сидить під кущиком? Та це ж зайчик! Щось він шукає там в пісочку. Виявляється, він захотів поласувати чимось смачненьким, тому шукає в пісочку поживу. Допоможемо зайчику відшукати для нього поживу? Закачайте рукавчики і відшукаємо у пісочку гостинці для зайчика.

Гра з піском «Знайди морквинку» (Діти занурюють руки в пісок і шукають в ньому дрібні іграшки.) -Зайчику поживу ми знайшли.

Дидактична гра «Прикрась будиночок»

Погляньте, ось зайчикова хатинка.

Був сильний вітер і зруйнував її. Д

авайте разом відремонтуємо хатинку і прикрасимо її квіточками.

Підсумок заняття Дітки, куди ми подорожували? (до весняного лісу)

На чому ми подорожували? (на потязі)

Хто нас запросив у мандрівку? (зайчик)

Кого ми ще бачили в лісі? (білочку)

Прощання із зайчиком та білочкою. (Допобачення)

 

Заняття Конструювання Тема: Дім для Нюши.

 

Програмовий зміст: ознайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавити ним, показати який він яскравий, барвистий; пояснити поняття форма, колір, розмір; заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього споруди, а після гри – складати на місце; учити виконувати вказівки дорослих; викликати у дітей позитивні емоції; розвивати творчість, уяву.

Обладнання: кубики, цеглинки, пластини, піраміди, іграшки смішарики, велика вантажна машина.

Художнє слово: вірш В. Паронової «Кубики»

Хід заняття 

Організаційний момент. Створення позитивного настрою.

– Доброго ранку, малята,

Любі хлопчики й дівчатка!

Ви сьогодні встали рано,

Мами вбрали вас аг гарно!

Покажіть де ваші ніжки

Що стрибають по доріжкам?!

А де, дітки, ваші ручки?

Ваші ротики-чомучки?

Очі дивляться навкруг,

Добре чує пара вух.

Малята, а чи чують ваші вушка як щось сигналить? Що це може бути?

Погляньте, це приїхала велика вант. машина. Ви бачите хто за кермом? Так, це Нюша із мультф. «Смішарики». Давайте подивимося що вона привезла.

Мотивація.  Це – будівельний матеріал.

Ось це – цеглинки, бруски, кубики, пластини (показує вихователь)

Бачите, всі вони різного розміру, кольору, форми.

Розкажіть, які кольори ви тут бачите? (відповіді дітей)

А ось ця цеглинка яка за розміром? А цей брусок? (відповіді дітей)

Діти, а як ви гадаєте, що можна робити з цим матеріалом? (відповіді дітей)

Ось послухайте вірш, про те, що можна робити з кубиків. Кубики.  В. Паронова

З кубиків будую дім

– Лялька буде жити в нім.

Стіл зроблю, диван і ліжко,

Рівно викладу доріжку.

Малята, Нюша також хоче побудувати для себе і своїх друзів смішариків будиночки, але не знає з чого почати. Давайте ми їй в цьому допоможемо!

Але спочатку підготуємо наші ручки до роботи.

Рухлива гра. Будували ми будинки (постувати долоньками об стіл)

 Ставили рівненькі стінки (руки рівно перед собою, долоні пальцями вверх)

Будували дах вгорі (зімкнути руки над головою «будиночком»)

На потіху дітворі! (поплескати в долоні)

Продуктивна діяльність.

Для початку візьміть пластину.

Якої вона форми? (квадрат) Це буде підлога будиночка. Кладіть її на стіл.

А як ви гадаєте, діти, з чого можна побудувати стіни? Правильно, із цеглинок.

Для цього треба викласти цеглинки по периметру нашої підлоги. Ось так, один ряд, потім ще один, іще…

Вихователь слідкує щоб діти справилися із завданням, зо потреби допомагає. Дах будинку можна зробити із пластини, ось так. Але тоді дім буде схожий на великий кубик. Краще використаємо ось таку піраміду. Тепер це справжній будинок.

Підсумок. Погляньте, які гарні буд. ви збудували. Тепер не тільки Нюші, а й всім іншим смішар. є де жити. Погляньте, Нюша запрос. усіх своїх друзів.

Заняття закінчується, вихователь пропонує дітям погратися з будиночками та смішариками. (можуть бути будь-які мультиплікаційні або казкові герої)

 

Вихователь Малігон М.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *