13.05.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Варкентін С.М., Стадник О.Є.)

Тема дня: « Мої помічники (органи чуття: очі, вуха, ніс, рот,зуби, язик)

Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям

Тема заняття: «Природа – рідний дім»

Мета: поглибити знання дітей про проблеми забруднення навколишнього середовища, підвести до розуміння  необхідності зберігання чистоти в природі, оберігати рослини і тварин; розвивати здатність розмірковувати, спостерігати , робити висновки; виховувати естетичне сприйняття навколишньої природи, чуйне та дбайливе ставлення до неї.

Матеріал: ілюстрація «Ліс навесні» ,зображення весняних квітів, кошик з сміттям різного походження( природним і побутовим)

Хід заняття

1.Організаційний момент

-Сьогодні ми підемо в уявну подорож до весняного лісу.(дорослий показує картинку з інтернета)

-Якій гарний весняний ліс! На деревах розпускаються молоді листочки, під деревами  з’являється ніжно-зелена трава, килимами стеляться весняні квіти: проліски, барвінок… Як ви думаєте, шо можна побачити в лісі навесні , чим помилуватися?

-Гуляєш собі по лісу і раптом виходиш на галявину , а там – сміття.

2.Гра-дослідження «Яке буває сміття»

Діти розглядають сміття і роблять висновок, що є сміття природне і побутове.

Побутове сміття- це обгортковий папір(фольга, картон), целофанові пакети, пластикові пляшки, металеві банки і т.д.

Висновок:таке сміття забруднює природу, завдає шкоди довкіллю, тому його не можна залишати в лісі , або просто на дорозі.Таке сміття слід забирати з собою, щоб потім його викинути в контейнери для сміття,урни.

Сміття природного походження- торішнє листя, сухі гілки і т.ін.,не приносить природі шкоди.

3.Логічна гра «Кожному сміттю-своє місце!»

Дорослий та дитина розглядають сміття і розкладають окремо природне та побутове.

4Фізкультхвилинка

5Практична вправа «Ланцюжок»

Зразок:

Квітка-метелик (п’є квітковий нектар)- пташка (ість комах)

Дерево- гусінь (їсть листя дерев, приносить шкоду)- Синичка (живиться гусінню)

Трава- зайчик (їсть траву)- вовк ( полює на зайчика)

Листочок- хрущ( живиться листям)- їжак ( їсть комах, зокрема хрущів)

Комар- жабка ( їсть комарів)- лелека ( їсть жаб)

Дорослий підводить дітей до думки ,що в природі все взаємозв’язане, і не слід порушувати  цих зв’язків.

6.Гра- роздум «Якби зникли квіти…»

Діти розмірковують і висловлюють свою думку.(не змогли б милуватися, зникли б метелики і бджоли, загинули б птахи, які живляться комахами.

Підсумок

-Тепер ти знаєш як потрібно ставитися до природи.

 

Вихователь:   Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.