29.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

Заняття : Ознайомлення з природою
Тема: Цвітуть дерева і кущі
Мета: Розширювати знання дітей про послідовність змін у живій природі навесні, типові для цього періоду природні та погодні явища, зв’язок між ними та станом рослин; збагачувати знання дітей про дерева та кущі найближчого оточення, ознайомити з їх цвітінням, активізувати словник дітей словами- назвами весняних змін у природі, назвами квітучих дерев і кущів; розвивати спостережли- вість .Виховувати  бажання оберігати красу природи.
Матеріал: загадки, уривки віршів М. Сингаївського “Збережімо  землю і життя”, М. Підгірянки” Сади навесні”
Хід заняття
1 Запропонувати дітям послухати спів пташок .А ось на гілці сидить дуже сумний горобчик.Він гадає , що до нас повернулася зима бо дерева стали білими.
2 Спостереження на подвір’ї
-Вдихніть повітря. – Яке воно?
– Які звуки чуєте?Птахи радіють теплому, сонячному дню, тому так весело співають.
-Як світить сонечко? Сонечко розкидало свої промінчики на траву- і вона зазеленіла; на квіти – і вони зацвіли.
Загадка
Хто на зиму роздягається,
А на весну вдягається?(дерева)
– Які дерева ростуть біля вашого будинку?
-Що тримає дерево в землі? Коренем дерева тримаються в землі, п’ють воду та ростуть. У дерева є один стовбур і багато гілок, на яких росте листя.
– Чому навесні дерева стали білими?(вони зацвіли)
-Які дерева зацвіли?(вишні, абрикоси, сливи, груші,яблуні)
-Якого кольору квіти у вишні?(яблуні)? Запропонувати вдихнути аромат цвіту вишні, яблуні.
Читання уривку вірша М. Підгірянки
3
Сади навесні
У садах, у час квітневий,
На яблунях- рожевіє,
Всі квіточки сонце гріє,
Сонце гріє, дощик росить,
Бджілка з квіту медок носить.
-Чи можна зривати квіти на деревах? Ні , бо на місці квіточок виростуть ягідки або яблука, сливи, груші…
4 Фізкультхвилинка
Вітер вишенька гойдав ,
Вліво-вправо нагинав.
(Руки на поясі, нахили ліворуч, праворуч)
Танцював вітерець:
Ось який я молодець!
(Крутяться, руки в боки, ногу відставити)
Вишня вітру посміхнулась
Гілочками потягнулась
(Руки вгору, потягуються)
Полетів вітерець
(Махи руками вгорі)
І зарядці кінець
(Сідають на своє місце)
5 Чи є на вашому подвір’ї кущі?
– Чим вони відрізняються від дерев?( У куща стовбур не один а їх багато і вони тонкі. Кущ низький, а дерево високе.)
6 Підсумок.
Дерева, кущі- це безмежний світ природи. Вони дарують нам чисте повітря, улітку тінь, плоди.
 Бережімо природу, дотримуємось правил поведінки  в природі.
2 Заняття  Аплікація
Тема: Квітучий сад.
Мета: Розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля- квітучих фруктових дерев; учити образно відтворювати побачене в аплікації; вправляти у нетрадиційному способі аплікації- скручування серветок для зображення квітів- цвітіння дерев.Розвивати творчі здібності, виховувати акуратність, бажання доводити розпочату справу до кінця
Матеріал: тонований зеленою фарбою аркуш паперу з зображеним деревом, рожеві серветки для квітів, патички( гігієнічні палички) для клею, серветки, клей.
Хід заняття
1 Запропонувати дітям помилуватися красою квітучих дерев, розглянути квіти на яблуні., вишні.
-Що в них спільне, а що різне?(спільна будова квітки, різне- забарвлення) На яблуні квіти мають рожевий відтінок, а на вишні квіти білі.
2 Мотивація
Запропонуйте зробити аплікацію- квітуче дерево яблуню.
Рожеві серветки будуть нашими ” квіточками”. Слід відривати маленькі шматочки серветки і пальчиками сковувати невеличкі кульки- квіточки різного розміру: маленькі, ті ,що не розквітли, великі- ті, що вже розквітли.
Патичком ставите відбиток клею на будь- якому місці крони дерева і приклеюєте свої квіточки- кульки на всьому дереву.
Самостійна робота дітей. Дорослі допомагають.
3 Підсумок
Оцінка, аналіз роботи.
Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.