26.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня : «Музика звучить»

Заняття №1

Обр.діяльність(ліплення)

Бруньки на гілці

Мета : створити умови для експериментування, самостійних спостережень малят; викликати у дітей радість від пізнання природи; учити їх відщипувати маленькі шматочки пластиліну і закріплювати їх на гілках; розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; виховувати інтерес до природніх явищ.

Обладнання: пластилін, серветки, сухі гілки, ваза.

Хід заняття:

Діти спостерігають за гілками каштану, поставленими у вазу. Пропонуємо дітям порівняти їх із сухими гілочками.

  • Чим відрізняються одні гілочки від інших?

Розмовляє з дітьми про весну.Підводимо до думки, що на них немає бруньок, бо вони чекають на тепле сонечко.

Закличка «Вийди, вийди, сонечко».

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко,

На весняні квіточки,

На маленькі дітоньки.

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

Мотивація : «Наліпимо бруньки на гілочки, будемо спостерігати, чи з’являться на них листочки».

Діти виконують завдання, за потреби допомагаємо їм,заохочуємо дітей самостійного відщипувати та приліплювати шматочки пластиліну до гілок, підтримує спонтанні   прояви творчості щодо визначення розмірів бруньки та роз­міщення їх на гілках, активізуємо малят до спілкування та розпо­віді про зміни природи навесні, стимулюємо радість від спільної діяльності.

Підсумок заняття. Ставимо гілочки зі штучними бруньками і вазу. Наступні декілька днів спостерігаємо за живими та засушеними гілками, порівнюючи їх.

Вихователь Волохова Наталія Олександрівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.