25.03.2020 Старша “А” група (Живчик) (Вихователі Мойсієнко В.О., Ступак О.В.)

Конструювання – гра «Маленькі архітектори»

Мета: Розвиток здатності дітей до наочного моделювання через ЛЕГО – конструктор. Розвивати зорове і просторове сприйняття, активізувати увагу,  закріплювати вміння дітей будувати за зразком. Розвивати у дітей уміння, передавати характерні особливості тварин, спираючись на схему.

Матеріал: ЛЕГО – набори з деталями конструктора

Хід заняття

  1. Розгляд різних видів конструкторів, які є вдома. Що з них можна побудувати, крім будівель?
  2. Звернути увагу на Лего –конструктор. Це особливі цеглинки, які можуть перетворюватись на все, чого забажаєте. Потрібно тільки трішки поміркувати, що з чим потрібно з’єднати.
  3. Відвідаємо зоопарк. Як можна побудувати приміщення для тварин? Жителі ЛЕГО країнибудуть приходити в зоопарк і дивитися на тварин. Але тварин в зоопарку немає.- А яких тварин ми можемо побачити в зоопарку?
  4. Є фотографії тварин, які живуть в зоопарку і зібрати тварин можна з ЛЕГО – деталей! Ви впізнали їх? (Звернути увагу па частини тіла і відповідно до цього – технологію виготовлення.

Ось як в ЛЕГО країні буває –

Все, що ми любимо – оживає.

Якщо немає Лего – конструктора використайте звичайний.

Жирафа

Матеріал: циліндри (6 шт.), цеглина (1 шт.), півциліндр (1 шт.).

Практичнідії

Поставитичотирициліндри (ноги). Покласти на них цеглину. Зпередньоїчастиницеглинипоставити один наодин два циліндри (шия). Зверхупокластипівциліндр (голова).

  Верблюд

Матеріал: циліндри (5 шт.), цеглина (1 шт.), півциліндр (1 шт.), призма (1 шт.).

Практичнідії

Поставитичотирициліндри (ноги). Покласти на них цеглину (тулуб). Зверхурозташувати призму (горб верблюда). Зпередньоїчастиницеглинипоставити один на один два циліндри (шия). Зверхупокластипівциліндр(голова).

Вихователь: Мойсієнко В.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.