19.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «День качечки»

Заняття 1: Музичне ( за планом музичного керівника)

Заняття 2: Сенсорика

Тема: ПРОГУЛЯНКА ЛІСОМ

Програмовий зміст: учити дітей прийомів зіставляння різних, предметів (шершавий гладкий), звертати увагу на безліч звуків! у природі; відповідати на запитання вихователя; розвивати мис-1 лення, уяву, пам’ять, зв’язне мовлення, чуттєве сприйняття; виховувати позитивне почуття від спільної діяльності з дорослим.

Матеріал: картинки із зображенням дерев, кошики великий та маленький, горіхи, каштани, аудіозапис вітру, шуму листя, співу птахів.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь: Рада вітати, малята, я вас, Подорож знову чекає на нас. По доріжці ми підемо, Нових друзів знайдемо. Діти крокують по килимку.

В ліс ми з вами прийшли, Друзі нас чекають.

Ми галявину знайшли, –

Разом тут пограємо.

Вихователь пропонує дітям знайти собі місця на галявині.

Білки вже до нас ідуть, Гарні кошики несуть.

  • Чи одинакові кошики?
  • Які кошики за розміром? (Великий і цаленький)

Треба білкам допомагати,

Горіхи, жолуді зібрати.

Великий кошик маємо,

Горіхи в нього поскладаємо.

А маленький візьмемо —

Каштани в нього зберемо.

 

Дидактична гра «Збери горіхи та жолуді»

Діти збирають горіхи та жолуді на галявині, кладуть у відповідні кошики.

Горіхи які? (Шершаві) Каштани які? (Гладенькі) Будемо відпочивати, Пісню ліса слухати.

Дидактична гра «Послухаємо, що чути»

Діти слухають аудіозапис шуму вітру, співу птахів, шелест
ги.

  • Що почули?
  • Як шумить вітер? (У-у-у)
  • Як співають пташки? (Ців-ців-ців)
  • Як шелестить листя? (Шу-шу-шу)

Відпочили, малята? Час до дому вирушати. По доріжці ми йдемо, скажемо білочкам до побачення. Діти крокують по килимку

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.