04.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 . заняття Розвиток мовлення

Тема: Одягнемось по –  весняному

Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання ; формувати вміння давати порівняльну характеристику двом предметам; закріплювати в активному словнику малят назви предметів одягу та взуття; уточнити уявлення про те , що одяг має відповідати сезону та погоді; удосконалювати пам’ять та увагу дітей; сприяти розвитку артикуляції,  інтонаційної виразності мовлення; виховувати організованість.

Матеріал: дві ляльки , одягнені в зимовий та весняний одяг.

Хід заняття: Ігрова ситуація. Вихователь звертає увагу дітей на те, що на вулиці тепла весняна погода. Всім дуже хочеться піти гуляти на вулицю, бо там тепло,, зелено, гарно, весело. Ось і лялька Оленка та лялька Катруся дуже хочуть піти гуляти з дітьми на прогулянку і вже самостійно одяглися.

  Діти визначають , чи правильно одяглися обидві ляльки.

–         Яка зараз пора року?

–         Як треба одягатися на весні?

–         Яка з дівчаток правильно одяглася?

–         В Оленки шуба, а в Катрусі?

–         В Оленки тепла шапка, а в Катрусі?

–         В Оленки на ніжках теплі валянки , а в Катрусі?

–         Відповідно до якої пори  року одяглася Оленка?

–         Відповідно до якої пори одяглася Катруся?

–         Якщо Оленка піде  одягнена такому одязі на прогулянку, як вона почуватиметься.

Фізкультфилинка

Дидактична гра « Одягнемо ляльку на прогулянку»

Вихователь пропонує дітям  допомогти ляльці одягтися на прогулянку. Спочатку діти називають одяг, потім називають послідовність одягання й одягають ляльку.

Підсумок : Запропонувати дітям скласти описову розповідь, як треба одягатися  на прогулянку навесні.

Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.