22.05.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : « Правила  на все життя» (особиста безпека, підсумковий)

1 заняття Ліплення

Тема : Павлик Равлик

Мета: продовжувати  вчити дітей розкочувати з кульки стовпчик та згортати його у спіраль, відтягуючи та заокруглюючи кінці; вправляти дітей у промовлянні української народної забавлянки; розвивати уяву, дрібну моторику кистей рук; виховувати бажання допомагати один одному.

Матеріал : пластилін, коротенькі гілочки, картонні підставки зеленого кольору у вигляді листочків, дошки для ліплення.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Любі діти, добрий день!

Зичу праці і старання!

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день!

ІІ. Сюрпризний момент

Діти знаходять на килимку мушлю.

  • Ой , малята,а хто це загубив свій будиночок?
  • Відгадайте загадку і дізнайтеся, хто ж був в нас в гостях, хто грався на килимку і загубив свій будиночок.

Це малесенька тваринка,

На спині носить хатинку,

Як її торкаєшся –

В мушельці ховається.

Це маленький добрий Павлик.

Хто це, діти? Звісно…(равлик)

  • Так, малята, це Павлик равлик. А де ж він сам? Пошукайте його.

Діти ходять по групі, шукають равлика. Вихователь заздалегідь залишає зліпленого равлика на полиці серед іграшок.

Равлик наш сумний такий,

Хатку – мушлю загубив.

Друзів в равлика немає,

І ніхто з ним не гуляє.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Равлику, не сумуй. Наші дітки твій будиночок знайшли. Ось він. (причіпляє равлику на спину). А друзів ми тобі зробимо з пластиліну. Справді малята?

IV. Продуктивна діяльність

Розгляд і аналіз готового зразка

  • Розглянемо нашого равлика, назвемо складові частини його тіла. (равлик має видовжене тіло, голівку, на якій є ріжки, хвостик та будиночок – мушлю.)
  • На що схожий будиночок?

Пальчикова гімнастика « Равлик»

Пальці в кулачки, лівий трохи позаду правого, на правій руці — вказівний палець та мізинчик розведені в сторони, дитина згинає і розгинає їх.

  1. Перегляд мультфільму «Равлики. Веселі хвостики»
  2. Пояснення прийомів виконання роботи
  • Щоб зробити равлика, спочатку треба скачати з пластиліну кульку, розкачати її в довгий стовпчик та скрутити в спіраль, залишивши невеличкий шматочок стовпчика вільним. Це буде голова равлика. З протилежного боку – відтягнути хвостик. На голові прикріпити дві коротенькі палички (ріжки), стекою зробити очі або виліпити їх з пластиліну у вигляді двох маленьких кульок.

Вихователь показує спосіб виконання роботи.

  • А щоб равлик посміхнувся, ми проспіваємо йому українську народну забавлянку «Павлику равлику».

Діти співають, доповнюючи спів рухами. Повторюють 2-3 рази.

Павлику равлику,

Вистав свої ріжки,

Тобі два, мені два,

Поділимося обидва!

  • Для свого равлика виберіть пластилін такого кольору, який вам подобається.
  • Пригадайте, з чого починаємо ліпити?
  • Для чого залишаємо кінчик стовпчика вільним?
  • Як зробити ріжки? Очі?

Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога вихователя

V. Підсумок

–  Чим ми займались сьогодні на занятті?

–  чи схожі ваші равлики один на одного? А чим різняться?

 

 

Вихователь: Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.