27.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Городні рослини, умови їх вирощування»

1.Зан. Логіко– математичний розвиток

Тема: «Циліндр. Круг. Кількісна лічба предметів у межах 5.»

Мета: вчити впізнавати об’ємну геометричну фігуру циліндр; розвивати вміння розрізняти плоскі й об’ємні геометричні фігури; закріпити навички лічби предметів; виховувати працелюбність.

Матеріали: демонстраційнийкартки з назвами зупинок, п’ять циліндрів, п’ять кругів; роздавальнийнабір карток із цифрами 1-5, картки для гри «Знайди сусіда», заготовки з пластиліну, 20 кругів із цупкого паперу.

Хід заняття

  1. Психогімнастика.
  2. Гра «Знайди сусіда».

– Ми летимо на ракеті в країну Математика. Ось перша зупинка — «Планета цифр». На цій планеті дуже сильний вітер, він розкидав цифри, і вони переплуталися. Допоможімо їм!

Дітям пропонуються картки для гри «Знайди сусіда» та картки з цифрами від 1 до 5. Завдання дітей – знайти пропущені на картках цифри і заповнити клітинки.

3 5 2 4

  1. Гра «На Планеті фігур».

На столі вихователя стоять п’ять циліндрів і стільки ж кругів.

– Полічіть усі геометричні фігури, скільки їх? (Діти можуть полічити тільки циліндри, тому що їх видно над поверхнею столу.)

– Підійдемо ближче й перевіримо, чи правильно ми полічили фігури? (Діти підходять ближче і помічають, що на столі лежать ще й круги.)

– Чому ми відразу не помітили круги? (Вони плоскі, їх не видно над поверхнею столу.)

–  А фігури, що стоять, чим відрізняються від кругів? Вони такі ж плоскі чи ні?

– Як вони називаються?

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Гра «Склади циліндр».

Вихователь роздає дітям по 20 кругів та виготовлені з пластиліну жолоби

– Спробуйте здогадатися, як можна скласти циліндр із кругів. Заповніть пластилінові жолоби кругами. (Вихователь показує, як необхідно класти круги.)

– Як ще можна скласти циліндр? (Якщо класти один круг на інший.)

Діти самостійно складають циліндр із кругів.

– Прийшов час повертатися.

  1. Підсумок заняття.

-Які фігури ми бачили на Планеті фігур?

– Знайдіть у кімнаті плоскі фігури, назвіть їх.

 

2.Зан. Ліплення 

Тема : « Вазочка для весняних квітів»

Мета: вчити дітей ліпити вазочку шляхом  вдавлювання  пальцем у циліндричній формі та прикрашати виріб візерунками за допомогою стеків;

розвивати  спостережливість, увагу, пам*ять, виховувати бажання ліпити, наполегливість у роботі.

Матеріали: пластилін, стеки, дощечки для ліплення, серветки.

Хід заняття

  1. Розглядання букетів квітів

– Що необхідно для того, щоб квіти незав*яли? Які вази для квітів є у вас вдома?

  1. Мотивація : «Зліпимо вазочку для весняних квітів»

З. Розглядання вазочки, уточнення її форми, розміру, кольору, візерунка. Показ прийому вдавлювання, згладжування.

  1. Пальчикова гімнастика
  2. Самостійна робота дітей, оформлення  готових виробів за допомогою стеків.
  3. Підсумок заняття

– Поставимо у вазочку квіти і створимо квіткову оранжерею.

Вихователь Юва О. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *