22.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Світ крилатих» (хрущ, сонечко, зовнішній вигляд, спосіб живлення, середовище існування, правила поведінки в природі)

 

Заняття Художня  література Тема: Читання вірша «Пролісок»

 

Мета: продовжувати формувати вміння дітей уважно слухати нові поетичні твори, розуміти зміст віршів.

завдання: – розвивати інтерес і потреба до заучування художніх творів;

– удосконалювати художньо-мовні виконавські навички дітей при читанні твору;

– розвивати поетичний слух; вміння чути і виділяти в вірші виразні засоби (образні слова і вирази, епітети, порівняння);

– виховувати інтерес і любов до природи і поезії.

Матеріали та обладнання: презентація на тему, ноутбук.

Зміст організованої діяльності дітей.

Організаційний момент.

Вихователь: Малята, відгадайте, про який час року говориться в загадці:

Пухкий сніг на сонці тане,

Вітерець в гілках грає,

Дзвінкіше пташині голоси отже до нас прийшла … (весна.)

– Правильно, і сьогодні ми з вами будемо слухати вірші про весну.

На весні  починає світити сонце яскравіше, його промені прогрівають землю і в лісі з’являються перші квіти. Як вони звуться? (Проліски.)

– Ми послухаємо вірш «Пролісок». Написала його Поліксена Сергіївна Соловйова – російська поетеса і художниця.

Читання вірша П. Соловйової «Пролісок».

– Послухайте вірш Поліксени Сергіївни Соловйової «Пролісок».

У лісі, де берізки стовпилися юрбою,

Проліска глянув вічко блакитний.

Спершу потроху

Зелену виставив ніжку,

Потім потягнувся з усіх своїх маленьких сил і тихо запитав: «Я бачу, погода тепла і ясна, Скажіть, адже правда, що це весна? »

Питання за змістом вірша:-

Зверніть увагу, як ласкаво автор віршів порівнює пролісок з живою істотою. Чому квітка підсніжника можна порівняти з «блакитним оком», стеблинка

– з «зеленої ніжкою»?

– Чому пролісок у вірші «потягується», як ніби після сну і «задає питання»?

– Дітки, проліски занесені до Червоної книги України, їх потрібно берегти.

Як ми зможемо це зробити? (Не рвати.)

Физминутка «Проліски прокидаються».

Ось проліски прокинулися, (Встають і протирають очі).

Посміхнулися, потягнулися (Посміхаються і потягуються).

Якщо – росою вони вмилися. (Вмиваються).

Два – витончено покружляли. (Крутяться).

Три – нахилилися і присіли. (Нахиляються і присідають).

І на сонці подивилися. (Піднімають голову вгору).

Повторне читання і аналіз вірша.

Вихователь повторно читає вірш.

 

 

Заняття Фізкультура метати на дальність однією рукою, стрибати в довжину з місця

 

 

Мета  Закріпити у дітей вміння метати на дальність однією рукою, стрибати в довжину з місця; виховувати дружні взаємини.

Посібники. Мішечки з піском за кількістю дітей, маленький обруч.

Методика.

І ч. Ходьба і біг в колоні по одному та зграйкою.

Загальнорозвиваючі вправи.

В. п.: сидячи, ноги разом, мішечок в одній руці. Підняти руки в сторони—вгору, перекласти мішечок в іншу руку, опустити руки вниз (4—5 разів).

В. п.: стояти вільно, мішечок в обох руках. Присісти, покласти мішечок на підлогу, показати вихователю, що в руках нічого немає. За сигналом вихователя присісти, взяти мішечок і випрямитись (3—4 рази).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, мішечок тримати однією рукою між ногами на підлозі. Нахилитись вперед, ковзаючи  мішечком по підлозі між ногами. Повернутись у вихідне положення і повторити те ж іншою рукою (3—4 рази).

Підскоки на двох ногах з просуванням вперед (20—30 сек.). Мішечок тримати в одній руці. Спокійна ходьба в колоні по одному. Покласти мішечки.

ІІч. Основні рухи.

Метання мішечків на дальність лівою і правою рукою на відстань 2,5—3 м. Вправа виконується фронтально.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Фронтально, 6—8 разів. Звернути увагу на відштовхування і приземлення на обидві ноги. Нагадати, що стрибати треба якнайдалі.

Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).

ІІІ ч. Ходьба один за одним в уповільненому, спокійному темпі.

Вихователь Малігон М.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.