21.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Конструювання

Яскравий парканчик.

Мета: стимулювати до спорудження парканчиків з брусків; закріпити вміння дітей виставляти бруски на торець, щільно приставляючи один до одного чи на певній відстані; розвивати сприймання, увагу, просторове орієнтування, окомір, дрібну моторику рук, фантазію; виховувати бажання допомагати всім тим, хто цього потребує.

Матеріал: бруски, предметні картинки із зображенням парканчиків; дрібні іграшки.

                    Хід заняття

Навколо хатки зайчик будує парканчик.

Зайченята не гуляють, таткові допомагають.

Розгляд предметних зображень, сюжетних картинок, реальних парканчиків.                    

–         Який парканчик? З чого збудований? Який за розміром? Кольором? Для кого збудований парканчик?                                          

Послідовність виконання роботи.

1.Візьміть брусок. Поставте його на торець.   

2.Виставляйте на торець бруски один до одного.

Самостійна робота дітей.                                                                                  Підсумок.                                                                                                                     – Що огороджує твій парканчик? Який він? Обігрування парканчика дрібними іграшками.

Вихователь: Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.