21.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Конструювання
Яскравий парканчик.
Мета: стимулювати до спорудження парканчиків з брусків; закріпити вміння дітей виставляти бруски на торець, щільно приставляючи один до одного чи на певній відстані; розвивати сприймання, увагу, просторове орієнтування, окомір, дрібну моторику рук, фантазію; виховувати бажання допомагати всім тим, хто цього потребує.
Матеріал: бруски, предметні картинки із зображенням парканчиків; дрібні іграшки.
Хід заняття
Навколо хатки зайчик будує парканчик.
Зайченята не гуляють, таткові допомагають.
Розгляд предметних зображень, сюжетних картинок, реальних парканчиків.
– Який парканчик? З чого збудований? Який за розміром? Кольором? Для кого збудований парканчик?
Послідовність виконання роботи.
1.Візьміть брусок. Поставте його на торець.
2.Виставляйте на торець бруски один до одного.
Самостійна робота дітей. Підсумок. – Що огороджує твій парканчик? Який він? Обігрування парканчика дрібними іграшками.
Вихователь: Ілляшенко Т.П.