20.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня «День гусочки»

Заняття№1 Озн. з довкіллям«ДОМАШНЄ ПТАСТВО»

Мета: уточнити уявлення дітей про свійських птахів, знайомити вихованців із особливостями зовнішнього вигляду домашніх птахів, їх вдачею тощо;навчати їх відгадувати загадки.

Обладнання:   малюнки із зображенням свійських птахів,  ілюстрації довикористаних художніх творів, аудіоапаратура.

Хід заняття

На дошці перед дітьми — малюнки із зображенням свійських птахів.

На минулому занятті ми з вами познайомилися з свійськими тваринами. Але в сільському дворі живуть не тільки тварини. Там зазвичай багато й різного птаства. Що ж це за птахи такі, що на пташиному дворі проживають і всіх нас звеселяють? Чи зумієте, малята, ви загадки відгадати? (Так.) Тож слухайте уважно.

Гра «Відгадай і знайди на малюнку!»

Педагог спонукає малят спочатку відгадати загадку про того чиіншого свійського птаха, а потім знайти та показати його зображення на малюнку. Якщо дітям важко самостійно впоратися із завданням, дорослий допомагає їм: називає слово-відгадку і пропонує показати відповідного птаха на малюнку або звертає увагу дітей на потрібний малюнок і просить сказати, хто це.

Зранку сонце він стрічає,

«Ку-ку-рі-ку-у!» — скрізь лунає.

В нього хвостик, наче віник.

Дуже в бабці гарний … (півник).

Звучить фрагмент української народної пісеньки «Два півники» (обр. Л. Компонійця).

Перевальцем ходить,

Каченяток водить,

Гучно кряче: «Ках-ках-ках!».

А водицю любить — страх!

У ставку купалася —

Сухою зосталася.(качка.)

Звучить уривок аудіозапису «Качечка купається» (муз. А. Лі заренко).

Має довгу-довгу шию,

Плавати також уміє.

Любить пастись на лугах,

І ґелґоче: «Га-га-га!»

Він надутий, він великий,

І гучні у нього крики,

Ще й шипить сердито так

Хто це, дітки? Це — … {гусак).

Педагог ще раз просить дітей назвати і показати свійських птахів. Діти виконують завдання.

Дидактична гра «Упізнай за голосом і розкажи»

Вихователь пропонує дітям за звуконаслідуванням визначити відповідного свійського птаха і розказати про нього, дібравши із запропонованих дорослим слів-ознак ті, що підходять до опису даного птаха, наприклад:

«Га-га-га!» — хто так кричить? (Гусак.)

Який гусак: великий чи маленький? (Великий.)

Білий чи чорний? (Білий.)

Добрий чи сердитий? (Сердитий.)

Гамірний чи тихий? (Гамірний.)

«Ку-ку-рі-ку!» — хто так кричить? (Півник.)

Який півник: хвостатий чи безхвостий?(Хвостатий.)

Дзвінкий чи безголосий? (Дзвінкий.)

Веселий чи сумний? (Веселий.)

Жвавий чи повільний? (Жвавий.)

У всіх свійських тварин і птахів є своя домівка. Чи здогадаєтеся ви, хто з них де живе?

Дидактична гра «Хто де живе?»

Педагог ставить малятам запитання, діти мають дати логічну відповідь на них.

Хто живе в корівнику? (Корова.)

Хто живе в свинарнику? (Свинка.)

Хто живе в конюшні? (Коник.)

Хто живе у вівчарні? (Вівці, баранець.)

Хто живе в курнику? (Півник і курочки.).

Педагог звертає увагу малят на малюнок «Півник» і читає їм віршик.Н. Черкес Півник

Підсумок заняття.

Заняття №2 Фізкультура

Мета. Продовжувати вчити дітей ходити по лаві, стрибати з висоти, метати м’яч; розвивати відчуття рівноваги, сміливість і координацію, виховувати витримку і увагу.

Обладнання.М’ячі за кількістю дітей, 1-2 гімнастичні лави, волейбольна сітка або 2 стійки зі стрічками.

Хід заняття

Вступна частина. Ходьба і біг по колу зі зміною напрямку.

Загальнорозвиваючі вправи м’ячем).

1.В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч обома руками тримати попереду. Змахнути руками в одну, потім в іншу сторону одночасно повертаючи корпус (3—4 рази в кожну сторону)

  1. В. п.: стоячи, м’яч тримати обома руками над головою. Присісти, торкнутись м’ячем підлогу, випрямитись, підняти м’яч вгору (4-5 разів).
  2. 3. В. п.: лежачи на спині, м’яч тримати обома руками на грудях, лікті розвести в сторони. Притягнути зігнуті в колінах ноги до тулуба, випрямитисьись(3—4 рази).
  3. Підскоки на міси на двох ногах, м’яч на підлозі. Ходьба колоні по одному. Мяч тримати в руках.

Основна частина.

Метання м’яча на дальсть через сітку вгору і двома руками, потім кидати м’яч в сітку (8-10 разів). Виконують всі діти одночасно. Сітка розташовується на рівні очей дитини. Кидок виконувати від грудей та з-за голови. Показати і пояснити дітям, що кидок через сітку краще робити з-за голови. В сітку – від грудей.

Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути. Виконувати один за одним, в кінці лави зістрибнути. Виконувати завдання 2—3 рази.. В кінці лави кладуть килимок або мат. Вихователь стає в тому місці, де діти зістрибують. По лаві діти йдуть самостійно.

Рухлива гра «Мій дзвінкий веселий м’яч» (варіант з бігом і підскоком. 2—3 рази).

Заключна частина. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом: перша зупинка — «нюхаємо квіти», друга — «покажемо, яке велике сонечко», третя — «пограємо на сопілці».

 

Вихователь: Карбула М.О.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.