08.05.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Мої помічники»  (Інтеграція різних видів діяльності за темою блоку).

 

Заняття Художня література

Тема: «Вивчення вірша Г.Бойко «Здоровим будь»

Мета:  вчити дітей розповідати вірш з допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом; вправляти у вмінні вживати іменники, добирати прикметники; активізувати в словнику слова – назви дій (вмиватися, розчісуватися, чистити, витиратися, мити); розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш на пам’ять, мовлення, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: чарівний мішечок, предмети гігієни (мило, шампунь, зубна щітка, зубна паста, гребінець, рушник, склянка, носова хустка), іграшка – котик, мнемо таблиця.

Хід заняття

І.Організаційний момент.

Гра «Привітання»  

– Добрий день вам, киці!

– Няв, няв, няв!

– Добрий день вам, мишки!

– Пі, пі, пі!

– Добрий день вам собачки!

– Гав, гав, гав!

-Добрий день вам, діти!

– Добрий день!

ІІ. Основна частина

Вихователь:

– Діти, поки ми з вами гралися на нас зачекався гість. Хто це? (Котик)

– Привітайтеся з ним. (біля котика чарівний мішечок з предметами гігієни). Діти вітаються.

– Погляньте, біля котика стоїть мішечок. Давайте ми разом у котика запитаємо: «Котику, що в мішечку?»

Діти разом запитують.

Котик: – В мішечку предмети, які необхідні для кожного. Що саме і що ви знаєте про них я хочу перевірити.

Д/гра «Чарівний мішечок»  Діти по черзі дістають предмети гігієни, називають їх та їхнє призначення.

Наприклад: «Це гребінець. Ним розчісують волосся.» – Як ми можемо назвати всі ці предмети? ( Предмети гігієни)

Мовленнєва вправа «Додай слово» Діти закінчують розпочате речення.

– Руки витирають (чим?) …. (Рушником)

– Зуби чистять (чим?) …. (Зубною щіткою)

– Волосся розчісують (чим?) …(Гребінцем)

– Руки й обличчя намилюють (чим?) …(Милом)

Фізхвилинка

З вами ми уже стомились

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки,

Зробимо кілька вправ зарядки.

Раз – підняли руки вгору,

Два – нагнулися додолу,

Три – повернулись вправо, вліво,

На «чотири» – всі присіли.

Похитали головою

Ще й притупнули ногою.

Пальчиками повертіли,

І на місця всі сіли.

Вихователь:

– Діти, ви знаєте, що вмиваються не тільки люди, а й тварини. Пропоную вам послухати та вивчити віршик про те, як вмиваються киці і люди.

Виразне читання вірша Г.Бойко «Здоровим будь» з викладанням мнемотаблиці

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці,

Язичком вмиваються,

Лапками втираються.

Я до крана сам дістану,

Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шию

І водою добре мию.

Показ та пояснення.

Пояснюю як котики вмивається язичком та втираються лапками, пропоную дітям показати вмивання котиків імітаційними рухами.

Повторне читання вірша з опорою на мнемотаблицю.

Бесіда за змістом вірша

– Без чого умиваються киці?

– Скільки киць вмивається?

– Чим вмиваються киці?

– Чим втираються?

– А як умиваються люди. Хлопчик дістане сам до крана?

– Біля чого він вмивається?

– Що миле милом?

– Ще чим добре миє?

Повторне читання окремо кожного рядка вірша з опорою на мнемотаблицю.

Відтворення вірша

Дві – три дитини розповідають вірш з опорою на мнемотаблицю.

Імітаційна гра «Відгадай, що я роблю» Дітям по черзі на вушко називаю дію (чищення зубів, умивання, миття рук, полоскання горла, миття вушок…), дитина показує жестами, а всі діти відгадують та називають дію.

ІІІ. Підсумок

– Молодці! Котик впевнений, що ви знаєте все про предмети гігієни і пригощає вас смачними яблучками. Діти, що потрібно робити перед тим як їсти яблука? Подякуйте котику і йдемо мити руки..

Заняття Фізкультура  Тема: метання на дальність однією рукою; ходьба по гімнастичній лаві

Мета. Вправляти дітей в метанні на дальність однією рукою; удосконалювати ходьбу по гімнастичній лаві; виховувати спритність; розвивати відчуття рівноваги і окомір.

Посібники. Кольорові хустинки, мішечки з піском на кожну дитину, 2 гімнастичні лави, стійка, брязкальце.

Методика.

І ч. Ходьба і біг в колоні по одному з хустинкою в руці, стати в коло, обличчям до педагога.

Загальнорозвиваючі вправи (з хустинкою).

В. п.: стоячи, ноги розставити широко, хустинку тримати обома руками за куточки. Нахилитись вперед, помахати хустинкою кілька разів вправо—вліво — «полощемо білизну», потім випрямитись, потягнутись вгору (3—4 рази).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, хустинку тримати обома руками за куточки. Присісти, підняти руки з хустинкою вперед, випрямитись, опустити руки (3—4 р).

В. п.: лежачи на спині, хустинка в обох руках на грудях; підняти ноги і руки вперед, опустити (3—5 разів).

Підскоки на двох ногах (20—30 сек.). Хустинку тримати в одній руці. Ходьба один за одним, покласти хустинки.

ІІ ч. Основні рухи.

Ходьба по гімнастичній лаві (2—3 рази). Діти виконують вправу самостійно один за одним; по першій лаві ідуть вільно, сходять з неї, дістають підвішене брязкальце.
Наступна лава стоїть паралельно першій. По ній діти ідуть, піднявши руки в сторони. Кому важко — йдуть вільно.

Метання мішечків на дальність правою і лівою руками.
Завдання одночасно виконує вся підгрупа по 3—4 рази кожною рукою. Основну увагу звертати на замах і енергійний кидок. Вихователь спочатку показує кидок, а потім його виконують діти (або разом з вихователем).

Рухлива гра «Сонечко і дощик».

ІІІ ч. Ходьба з зупинкою за вказівкою вихователя. Вправа на відновлення дихання.

 

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.