15.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Малювання. «Сонечко усміхається».
Мета: формувати поняття про явища в природі – сонце,сонячне проміння;учити малювати сонце з промінчиками нетрадиційною технікою малювання – за допомогою долоньки і пальчиків;продовжувати розвивати моторику рук у малюванні;розвивати творчі здібності;виховувати зосередженість,акуратність.
Матеріал: 1\2 листа ватману із зображенням жовтого круга посередині аркуша;жовта фарба у тарілочках для малювання долоньками;серветки вологі і сухі.
Хід заняття.
1.Організаційний момент.
– Що це за гість,що наповнив нашу кімнату приємним світлом? Підійдіть до вікна,привітайтеся з сонечком закличкою «Сонечко».
Вийди,вийди,сонечко на дідове полечко,на бабине зіллячко, на наше подвір’ячко. На весняні квіточки,на маленькі діточки. Там вони граються, тебе дожидаються.
-Простягніть долоньки до сонячних промінчиків,стисніть їх у долоньки кілька разів. Чи стали ваші долоньки теплими? Це вони привіталися з сонечком і стали схожими на його промінчики.
2.Основна частина.
Читання вірша В.Куханлашвілі «Сонце».
Дружить лис з великим лісом. Лебідь дружить з плесом чистим.
Чайки дружать з моряками. Весни – з першими квітками.
А із сонцем кожен дружить,бо його всі люблять дуже: і дорослі, і малята – в сонця друзів скрізь багато.
– Про що йдеться в вірші? З ким друже лис? А чайки з ким дружать? Весна з ким дружить? Хто дружить із сонцем? А вам подобається дружити із сонцем? Чому?
3.Мотивація.
– Погляньте на аркуш паперу. На що це схоже? Намалюймо усміхнене сонечко з промінчиками.
4.Продуктивна діяльність.
Пальчикова гімнастика.
Раз,два,три,чотири,п’ять – вийшли пальці погулять. Оцей пальчик – найсильніший,він найбільший,найтовстіший. Вказівний палець для того,щоб показувать відоме. Палець цей середнім зветься,він найдовший,як ведеться. Оцей палець безум‘яний,вередливий,неслухняний. Ось мізинчик,хоч маленький,проте вдалий і спритненький.
Інструктаж виконання роботи.
– Подивіться,як я долонькою та пальчиками торкаюся фарби в тарілочках,тепер ставлю відбиток долоньки і пальчиків біля жовтого круга. Потім витираю пальчики і долоньки серветкою,а після заняття помиємо руки з милом.
Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
5.Підсумок. – Дякую,вам діти,за дружну працю. Бажаю вам,щоб ви дружили із сонечком і росли здоровими.
Ілляшенко Т.П.