08.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Малювання.

Квітоньки розквітли.

Мета: продовжувати вчити використовувати в роботі техніку нанесення лінії і мазка, користуватися в роботі двома фарбами; розвивати просторове уявлення, посидючість; виховувати охайність.

Матеріал: гуаш, пензлики, ганчірка, баночки з водою, аркуші паперу з намальованими серединками для квітів.

                            Хід заняття.

Подивіться, хто до нас у гості завітав. – Нам білочка розповідає, що на галявинці у лісі розквітли квіти. Їх було багато, а вона одна. Покажіть, скільки було квітів. Білочці дуже схотілося нарвати букетик квітів і подарувати мамі. Але тільки білочка хотіла зірвати квітів, як вони всі заховалися. Покажемо, як квіти заховалися. – Тільки білочка відвернулася, як квіти знову з’явилися.  – Покажемо ще раз, як білочка хотіла зірвати квіти, а вони з нею гралися.

Пальчикова вправа.                                                                               

Ой у нашому садку гарні квіти в квітнику!                                           

На стеблах гойдаються, мені посміхаються!

Мотивація.                                                                                               

Білочці стало шкода рвати такі веселі квіти, вони так добре з нею гралися. Але дуже сильно хочеться білочці подарувати мамі букетик квітів. Як ми можемо допомогти білочці?

Інструктаж виконання роботи.  – Ми намалюємо квіти для білоччиної мами. У кожного є аркуші паперу з кружечками – це серединки квітів. Беремо пензлик, умочуємо його у воду, а потім у червону фарбу, прикладаємо пензлик до серединки, намальованої на листочку, і прибираємо. Так само робимо пензликом навколо серединки для квіточки. Намалювавши квіточку малюємо для неї стебло. Умочуємо пензлик у зелену фарбу і проводимо пряму лінію зверху квіточки до кінця аркуша всім ворсом. Так само малюємо всі квіточки. Після закінчення роботи миємо пензлик у воді і витираємо ганчіркою.                                                             Самостійна робота дітей.

Підсумок. – Порахуйте, скільки у вас вийшло квіточок? Це багато чи мало? 

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.