08.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Малювання.
Квітоньки розквітли.
Мета: продовжувати вчити використовувати в роботі техніку нанесення лінії і мазка, користуватися в роботі двома фарбами; розвивати просторове уявлення, посидючість; виховувати охайність.
Матеріал: гуаш, пензлики, ганчірка, баночки з водою, аркуші паперу з намальованими серединками для квітів.
Хід заняття.
Подивіться, хто до нас у гості завітав. – Нам білочка розповідає, що на галявинці у лісі розквітли квіти. Їх було багато, а вона одна. Покажіть, скільки було квітів. Білочці дуже схотілося нарвати букетик квітів і подарувати мамі. Але тільки білочка хотіла зірвати квітів, як вони всі заховалися. Покажемо, як квіти заховалися. – Тільки білочка відвернулася, як квіти знову з’явилися. – Покажемо ще раз, як білочка хотіла зірвати квіти, а вони з нею гралися.
Пальчикова вправа.
Ой у нашому садку гарні квіти в квітнику!
На стеблах гойдаються, мені посміхаються!
Мотивація.
Білочці стало шкода рвати такі веселі квіти, вони так добре з нею гралися. Але дуже сильно хочеться білочці подарувати мамі букетик квітів. Як ми можемо допомогти білочці?
Інструктаж виконання роботи. – Ми намалюємо квіти для білоччиної мами. У кожного є аркуші паперу з кружечками – це серединки квітів. Беремо пензлик, умочуємо його у воду, а потім у червону фарбу, прикладаємо пензлик до серединки, намальованої на листочку, і прибираємо. Так само робимо пензликом навколо серединки для квіточки. Намалювавши квіточку малюємо для неї стебло. Умочуємо пензлик у зелену фарбу і проводимо пряму лінію зверху квіточки до кінця аркуша всім ворсом. Так само малюємо всі квіточки. Після закінчення роботи миємо пензлик у воді і витираємо ганчіркою. Самостійна робота дітей.
Підсумок. – Порахуйте, скільки у вас вийшло квіточок? Це багато чи мало?
Ілляшенко Т.П.