30.03.2020 І молодша “А” група (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема тижня: Малятам про тварин

Тема дня: «Котик Мурчик наш голубчик» 

(зовнішній вигляд; особливості поведінки; спосіб живлення; безпека, значення)

 

  1. Заняття Музичне (за планом музичного керівника)

 

  1. Заняття СенсорикаТема. Знайди пару

 

Мета: вчити дітей розрізняти кольорові відтінки шляхом по­рівняння їх один з одним та прикладаючи до зразка; вдосконалю­вати зорове сприйняття; привчати точно виконувати доручення.

Матеріал: кольорові стрічки чотирьох основних кольорів — 4 ком­плекти (або прищіпки), іграшки — гномик, папуга.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вих. пропонує дітям прислухатись: хтось стукає у віконце. У віконечко «залітає» папужка (іграшка).

Вих.. Діти, ви впізнали, хто це? (Папужка) — Так, яке в нього гарне пір’ячко, різнокольорове. Де ж він його узяв?

Вих. читає вірш. Папуго-папужко Я. Яковенко

Папуго-папужко,

Кольорова смужко!

Де ти фарби брав,

Коли пір’я фарбував?

— Я у небо підіймався,

У веселці купався

 

— А ще папужка приніс цілу торбинку різнокольорових стрічок, та вони  переплуталися. Допоможімо папужці їх розібрати.

Дидактична гра «Знайди пару»

— Візьміть будь-яку стрічку, назвіть її колір та знайдіть таку саму, використовуючи прийом прикладання. (Показує дітям цей прийом.)можна використовувати прищіпки, тощо…)

Вих. обирає трьох дітей, показує стіл, на якому кожна дитина буде шукати стрічку.

Той, хто знайде стрічку свого кольору, повинен показати її всім дітям, а вони скажуть, правильно чи ні виконано завдання. Якщо правильно, то всі плескають у до лоні — Молодці, діти, ми допомогли папужці. Тепер можна й погратися з ним.

Фізкультхвилинка Звучить весела музика. Діти стають у коло і під словесний супровід виконують рухи.

Ми папужці помогли, (плескають у долоньки)

Стрічки розібрали,         -А тепер ми політаємо (махи руками)

ше трішки покружляємо, (кружляють навколо себе)

Від папужки утікаємо. (Після цих слів діти біжать на місця, а папужка їх «наздога­няє».)

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *