• Без категорії
  • 0

29.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Розвиток мовлення. Комплексне.

Сади квітують.

Мета: продовжувати розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, вчити помічати у ньому прекрасне; вправляти у складанні словосполучень і речень, поповнювати словниковий запас, розвивати мовлення, уміння логічно висловлювати думку; учити образно відтворювати побачене в аплікації; вправляти в нетрадиційному способі аплікації – скручування серветок для зображення квітів; продовжувати тренувати дрібну моторику рук; виховувати старанність.

Матеріали: картина « Квітуча яблуня», тоновані зеленим кольором аркуші паперу із зображенням дерева, серветки рожеві, клейонки, клей, серветки.

                              Хід заняття.

Весна. Садочки зацвіли,неначе полотном укриті.                               

Росою Божою умиті,біліють. Весело землі.                                         

Розгляд картини. Що ви бачите на ній? Як ви гадаєте зображений сад на цій картині? Цей сад просто чарівний. Якого кольору стали дерева в саду? Чому ж деревця вбралися в таке чудове вбрання, що відбувається з ними навесні? Як ми назвемо садок у якому зацвіли дерева? Садок… Який?(квітучий).   Ідучи вулицями нашого міста, ви помічали квітучі фруктові дерева. Які фруктові дерева ви знаєте? Чому ж так милує нас весняний цвіт садка? Який вигляд у розквітлих деревців? Ми милувалися квітучим деревом ? Пригадайте, що це було за дерево? (яблунька). Якими були його квіточки? Квіти були на дереві подекуди чи рясно? Ми нюхали ці квіточки. Який у них запах? Хто літав над квіточками , збираючи солодкий нектар? Який звук можна було почути стоячи під деревом? Що це був за звук? Що з’явиться на місці квітів після їх цвітіння.                                                                                     

Яблуні рожевий цвіт зачаровує весь світ.                                             

Бджоли із її квіток цілий день беруть медок.                                           

Створімо квітуче дерево – яблуню технікою аплікації. У нас все приготовано для аплікації. Як ми будемо зображувати квіти яблуні? Якого кольору квіточки на яблуні?  Рожеві серветки будуть нашими квіточками. Слід відривати маленькі шматочки серветки і пальчиками скочувати невеликі кульки – квіточки різного розміру. Коли ви виготовите багато заготовок – квіточок, приклеюєте на всьому дереві свої кульки – квіточки.                         

Самостійна робота дітей.                                                                                                

Підсумок. – Тепер у кожного є своя квітуча яблунька.

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *