15.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «День метеликів» (лимонниця, павичеве око, зовнішній вигляд, спосіб живлення, середовище існування, правила поведінки в природі).

 

Заняття Художня література Тема. Півник і його сім’я

 

Мета: познайомити дітей з фольклорними творами, в яких розповідається про півника, курочки і курчатах. Надавати можливість повторювати за вихователем слова з тексту, виконувати нескладні дії. Формувати пізнавальну активність.

Матеріал: ширма, іграшки (півник, курочка, курчата, шапочка курочки.)

Хід заняття. Вихователь встановлює на столі ширму, з-за ширми з’являється півник.

-Малята, подивіться хто до нас в гості прийшов. (Півник). -Соня, «Хто співає« ку-ку-рі-ку »? Рано встає, діткам спати не дає? » (Півник). Правильно.

-Давайте розповімо потешку про півника.

Півник, півник,

Золотий гребінець,

Масляна голівонька,

Шелкова бородушка,

Що ти рано встаєш,

Діткам спати не даєш?

Ку-ку-рі-ку!

Потім вихователь ховає півника за ширму.

-Пійшов!

-Давайте позовом півника:

Півник, півник,

Золотий гребінець,

Йди до нас! (Повторюють 2 рази)

З’являється півник, вихователь звертає увагу на особливості птиці: гребінець, пір’ячко, дзьоб, лапки.

-Юра, покажи лапки? (Дитина показує).

-Аня, що це? (Лапки)

-Повторити, лапки.

-Як кричить півник? (Ку-ку-рі-ку)

Він курочку так кличе.

Вихователь показує курочку.

-Що це у курочки? (Дзьоб)

-Даша, скажи дзьоб. (Дзьоб)

-Що це у курочки? (Гребінець)

-Соня, скажи гребінець. (Гребінець)

-Як курочка кричить? (Ко-ко-ко). Відповіді дітей.

Це вона кличе своїх курчат.

Вийшла курочка гуляти

Свіжої трави пощипати,

А за нею дітки,

Жовті курчатка.

Ко-ко-ко, ко-ко-ко,

Не ходіть далеко,

Лапками гребіть,

Зернятка шукайте.

(Вихователь читає забавку і виставляє курчат).

-Подивіться, які курчата? (Жовті, маленькі, пухнасті).

-Ксюша, які курчата? (Жовтенькі, маленькі)

-А курочка велика. Яка курочка? (Велика). Відповіді дітей.

-Як пищать курчата? (Пі Пі пі)

-Ілля, як пищать курчата? (Пі Пі пі) «Курочка» з «курчатами» «клює зернятка» (стукає пальцями об стіл).

Вихователь надягає шапочку курки.

-Тепер я буду курочкою, а ви мої курчата.

Ходімо гуляти. (Курочка з курчатами ходять по групі).

Ко-ко-ко, до мене мої курчата.

Ось вам зернятка, поклюйте.

Молодці, все зернятка скльовували.

Ходімо знову гуляти. (Гра повторюється).

 

Заняття Фізкультура ходити по лаві, стрибати з висоти, метати м’яч

Мета. Продовж. вчити дітей ходити по лаві, стрибати з висоти, метати м’яч; розвивати відчуття рівноваги, сміливість і координацію, вихов. витримку і увагу.

Посібники. М’ячі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка або 2 стійки зі стрічками.

Методика.

І ч.Ходьба і біг по колу зі зміною напрямку.Загальнорозвиваючі вправи(з м’ячем).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч обома руками тримати попереду. Змахнути руками в одну, потім в іншу сторону, одночасно повертаючи корпус (3-4 р. в кожну сторон)

В. п.: стоячи, м’яч тримати обома руками над головою. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись, підняти м’яч вгору (4—5 разів).

В. п.: лежачи на спині, м’яч тримати обома руками на грудях, лікті розвести в сторони. Підтягнути зігнуті в колінах ноги до тулуба, випрямитись (3-4 р).

Підскоки на місці на двох ногах, м’яч на підлозі. Ходьба в колоні по одному. М’яч тримати в руках.

II ч. Основні рухи.

Метання м’яча на дальність через сітку вгору і двома руками, потім кидати м’яч в сітку (8—10 р.). Виконують всі діти одночасно. Сітка розташовується на рівні очей дитини.

Кидок виконувати від грудей та з-за голови. Показати і пояснити дітям, що кидок через сітку краще робити з-за голови. В сітку — від грудей.

Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути. Виконувати один за одним, в кінці лави зістрибнути. Виконувати завдання 2—3 рази. В кінці лави кладуть килимок або мат.

Вихователь стає в тому місці, де діти зістрибують. По лаві діти йдуть самостійно.

Рухлива гра «Мій дзвінкий веселий м’яч» (варіант з бігом і підскоком, 2—3р).

ІII ч. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом: перша зупинка — «нюхаємо квіти», друга — «покажемо, яке велике сонечко», третя — «пограємо на сопілці».

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *