15.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «День метеликів» (лимонниця, павичеве око, зовнішній вигляд, спосіб живлення, середовище існування, правила поведінки в природі).
Заняття Художня література Тема. Півник і його сім’я
Мета: познайомити дітей з фольклорними творами, в яких розповідається про півника, курочки і курчатах. Надавати можливість повторювати за вихователем слова з тексту, виконувати нескладні дії. Формувати пізнавальну активність.
Матеріал: ширма, іграшки (півник, курочка, курчата, шапочка курочки.)
Хід заняття. Вихователь встановлює на столі ширму, з-за ширми з’являється півник.
-Малята, подивіться хто до нас в гості прийшов. (Півник). -Соня, «Хто співає« ку-ку-рі-ку »? Рано встає, діткам спати не дає? » (Півник). Правильно.
-Давайте розповімо потешку про півника.
Півник, півник,
Золотий гребінець,
Масляна голівонька,
Шелкова бородушка,
Що ти рано встаєш,
Діткам спати не даєш?
Ку-ку-рі-ку!
Потім вихователь ховає півника за ширму.
-Пійшов!
-Давайте позовом півника:
Півник, півник,
Золотий гребінець,
Йди до нас! (Повторюють 2 рази)
З’являється півник, вихователь звертає увагу на особливості птиці: гребінець, пір’ячко, дзьоб, лапки.
-Юра, покажи лапки? (Дитина показує).
-Аня, що це? (Лапки)
-Повторити, лапки.
-Як кричить півник? (Ку-ку-рі-ку)
Він курочку так кличе.
Вихователь показує курочку.
-Що це у курочки? (Дзьоб)
-Даша, скажи дзьоб. (Дзьоб)
-Що це у курочки? (Гребінець)
-Соня, скажи гребінець. (Гребінець)
-Як курочка кричить? (Ко-ко-ко). Відповіді дітей.
Це вона кличе своїх курчат.
Вийшла курочка гуляти
Свіжої трави пощипати,
А за нею дітки,
Жовті курчатка.
Ко-ко-ко, ко-ко-ко,
Не ходіть далеко,
Лапками гребіть,
Зернятка шукайте.
(Вихователь читає забавку і виставляє курчат).
-Подивіться, які курчата? (Жовті, маленькі, пухнасті).
-Ксюша, які курчата? (Жовтенькі, маленькі)
-А курочка велика. Яка курочка? (Велика). Відповіді дітей.
-Як пищать курчата? (Пі Пі пі)
-Ілля, як пищать курчата? (Пі Пі пі) «Курочка» з «курчатами» «клює зернятка» (стукає пальцями об стіл).
Вихователь надягає шапочку курки.
-Тепер я буду курочкою, а ви мої курчата.
Ходімо гуляти. (Курочка з курчатами ходять по групі).
Ко-ко-ко, до мене мої курчата.
Ось вам зернятка, поклюйте.
Молодці, все зернятка скльовували.
Ходімо знову гуляти. (Гра повторюється).
Заняття Фізкультура ходити по лаві, стрибати з висоти, метати м’яч
Мета. Продовж. вчити дітей ходити по лаві, стрибати з висоти, метати м’яч; розвивати відчуття рівноваги, сміливість і координацію, вихов. витримку і увагу.
Посібники. М’ячі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка або 2 стійки зі стрічками.
Методика.
І ч.Ходьба і біг по колу зі зміною напрямку.Загальнорозвиваючі вправи(з м’ячем).
В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч обома руками тримати попереду. Змахнути руками в одну, потім в іншу сторону, одночасно повертаючи корпус (3-4 р. в кожну сторон)
В. п.: стоячи, м’яч тримати обома руками над головою. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись, підняти м’яч вгору (4—5 разів).
В. п.: лежачи на спині, м’яч тримати обома руками на грудях, лікті розвести в сторони. Підтягнути зігнуті в колінах ноги до тулуба, випрямитись (3-4 р).
Підскоки на місці на двох ногах, м’яч на підлозі. Ходьба в колоні по одному. М’яч тримати в руках.
II ч. Основні рухи.
Метання м’яча на дальність через сітку вгору і двома руками, потім кидати м’яч в сітку (8—10 р.). Виконують всі діти одночасно. Сітка розташовується на рівні очей дитини.
Кидок виконувати від грудей та з-за голови. Показати і пояснити дітям, що кидок через сітку краще робити з-за голови. В сітку — від грудей.
Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути. Виконувати один за одним, в кінці лави зістрибнути. Виконувати завдання 2—3 рази. В кінці лави кладуть килимок або мат.
Вихователь стає в тому місці, де діти зістрибують. По лаві діти йдуть самостійно.
Рухлива гра «Мій дзвінкий веселий м’яч» (варіант з бігом і підскоком, 2—3р).
ІII ч. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом: перша зупинка — «нюхаємо квіти», друга — «покажемо, яке велике сонечко», третя — «пограємо на сопілці».
Вихователь Ковач Н.А.