21.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня Дитина і природа

Заняття  Ліплення

Тема. Качечка з каченятами

Мета: розвивати у дітей цікавість до навколишнього світу природи, інтерес і бажання займатися образотворчою діяльністю; учити передавати образ в ліпленні, використовуючи скульптурний спосіб ліплення – відтягувати від усього шматка пластиліну кількість матеріалу, що знадобиться для моделювання голови птаха; розвивати вміння застосовувати знайомі прийоми ліплення – прищеплення хвостика, витягування дзьоба; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення.

Матеріал: іграшка-каченя; картина «Качка з каченятами»; пластилін; дощечки; стеки; папір синього кольору.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

В и х о в а т е л ь. Хто завітав до нас у гості? Це маленьке каченя.

— Звідки воно? Де його мама?

Дидактична гра «Мами з діточками»

Дорослий читає віршик, а діти самі додають слова, що називають малят певної тварини чи птахів.

У всіх мам — малята,

В кішки — … (кошенята),

В собачки — … (цуценята),

В гуски — … (гусенята),

В корівки — … (телятка),

В овечки —… (ягнятка),

В качки — … (каченятка).

ІІ. Мотивація

— Погляньте на картину, це — родина каченяти.

Послухайте розповідь про них.

Качка з каченятами

Кря, кря, каченята!

Кря, кря, маленькі!

Ви, як човники, плавайте!

Ногами, як веслами,

Воду загрібайте! Пірнайте!

Та аж до самого дна діставайте!(Є. Чарушин)

— Зліпимо озеро, на якому плаватиме качка з каченятами.

Качатко знайде свою родину.

ІІІ. Продуктивна діяльність

Підготуймо наші пальчики до роботи.

 Пальчикова вправа

Один, два, три, чотири, п’ять! (Усі пальчики торкаються великого.)

Вийшли пальчики гулять. (Перебирають пальчиками по столу.)

Погуляли, погуляли, іще трошки пострибали. (Пальці «стрибають».)

Тут став дощик накрапати. (Стукання пальцями по столу.)

Стали пальчики тікати. Біг» пальцями по столу.)

— Для роботи з пластиліном нам слід підкотити рукава, працювати на дощечці, не розкидати шматочки пластиліну, мити руки після ліплення.

— Цілий шматок пластиліну розминаємо, щоб він був м’яким, податливим, пластичним. Уявляєм качку, її вигляд і починаєм ліпити – тут буде голова, а тут – хвіст. Від верхньої частини відтягуємо голову, не відривати. На голові витягуємо широкий дзьоб та округлюємо. З нижньої частини витягуємо хвостик качки і загострюємо. Стекою малюємо крила. Лапок не потрібно, адже їх не видно, коли качка пливе.

— Тепер ви виліпите для нашого каченяти родину — братиків та сестричок.

Стежимо, щоб діти не квапилися, не губили пластилін, не відри-

вали шматочки, а витягували частини тіла каченят. Заохочуєм дітей до самостійних дій, стимулюємо мовленнєве спілкування під час роботи.

КАЧКА

Качка первальцем йде,

Каченят свої веде

І покрякує тихенько:

— Кря-кря-кря!

Ідіть швиденько!

Не губіться, час не гайте,

У біду не потрапляйте!

А маленькі каченята

Йдуть точнісінько, як мати:

З боку в бік гойдаються,

Ніби коливаються.

Йдуть на ряску на ставок.

Качка перша в воду — скок!

А слідом малята,

Жовтенькі качата.

  1. Підсумок

— Каченятко вам дуже дякує, йому надзвичайно сподобалися ваші каченята й «озеро»!

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.