08.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Заняття Малювання

Тема. Шпаківня

Мета: учити дітей малювати предмети, що складаються з частин прямокутних, круглих та трикутних форм; учити розміщувати зображення посередині аркуша; закріплювати вміння зафарбовувати площину кольоровими олівцями; розвивати чуття кольору, увагу; виховувати любов до рідної природи, турботливе ставлення до птахів.

Попередня робота: спостереження за птахами, за їх домівками; розглядання ілюстрації із зображенням шпаківень.

Матеріал: ілюстрації; аркуш паперу формату А4; кольорові олівці.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Вихователь запрошує дітей послухати голосний спів пташок за вікном.

-Чому так голосно співають пташки?

-Чи так було взимку? Чому?

-Так, діти, багато пташок повернулося навесні із теплих країв до рідного дому, до своїх осель.

Вихователь звертає увагу дітей на природу за вікном, пропонує привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, маленькі берізки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю-

Бо живемо ми в одному краю!

Психогімнастика «Я – пташка»

-Я – пташка, мої руки – це крила пташки. Я лечу над землею, мені приємно кружляти в повітрі серед інших пташок. Я опускаюся на землю, сідаю на гілочку дерева. Вона гойдає мене разом з вітром. Я радію теплому сонечку, грайливому вітерцю, рідній землі.

ІІ. Мотивація

-Ви бачили будиночок, де мешкатимуть шпаки?

-Хто їх майструє?

-Послухайте вірша.

А МИ ШПАКІВНІ БУДУВАЛИ

А ми шпаківні будували…

Як розпускалися садки,

До нас весною завітали

Веселі наші співаки.

І ціле літо, ціле літо

Вони співали нам пісні.

Повиростали їхні діти,

Такі ж співучо-голосні. (Грицько Бойко)

Бесіда: -Що будували діти?

-Коли вони будували шпаківні?

-Хто до них завітав навесні?

-Що робили птахи ціле літо?

-Хто виріс у пташок?

-Якими були діти шпаків?

-Ви хочете, щоб шпаки співали нам під вікнами ціле літо?

Намалюймо шпаківні, щоб ви могли показати їх своїм татам, дідусям та разом з ними збудувати шпаківні.

-Ще не всі птахи повернулися з теплих країн. Вони повернуться додому, а на них чекають затишні красиві оселі – шпаківні.

ІІІ. Продуктивна діяльність

-Ходімо до нашої художньої майстерні, де все приготовлено для малювання. Підготуймо пальчики для малювання.

Пальчикова вправа «Моя сімейка»

Перший пальчик – наш дідусь,

Другий – то бабуся,

Третій пальчик – наш татусь,

А четвертий – то матуся,

А мізинчик – наш малюк,

Він сховався тут.

(Показують на пальчик та промовляють:

«Перший пальчик…», потім загинають кожен пальчик.)

  • Чим ми будемо сьогодні малювати?

У коробці спочивають

Спритні хлопці-молодці

Убрання барвисте мають

І загострені кінці.

На папері слід лишають

Гостроносі…(олівці).

-Ось наші чарівні олівці. Якого вони кольору?

-Що вам відомо про олівець?

-Так. У олівця є носик, що вміє малювати. Він одягнений у дерев’яне платтячко, а під ним кольоровий грифель, захований усередині.

-Погляньте на малюнок шпаківні. Що є у шпаківні?

-Так, прямокутний будиночок, трикутний дах, круглий отвір – двері (віконце) для пташки.

Зафарбовуємо намальовані форми штрихами в одному напрямку і намагаємося не виходити за межі контуру.

Допомагаємо за потреби, підбадьорюємо, спонукаємо до мовленнєвого спілкування, проявів творчості, активності.

ІV.Підсумок

Хвалимо дітей за правильне розміщення, акуратність штрихування, вибір кольорів.

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.