03.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Малювання
Зіроньки
Мета: учити дітей малювати за допомогою зібганого паперу; сприяти розвитку дитячої творчості; розвивати дрібну моторику; виховувати акуратність під час роботи з фарбами.
Матеріал: половинки аркушів для зібгання, гуаш жовтого, зеленого, червоного кольорів у мисочках; аркуші паперу чорного кольору; серветки.
Хід заняття
- Виставлю картинку із зображенням зоряного неба.
Нічне небо прикрашають,
Мерехтять вони, палають.
Безліч складено казок
Про красунь малих зірок.
- А ось і зірочки. Розгляньте їх уважно.
- Якого вони кольору? На що схожі? Якого розміру?
Фізкультхвилинка
Ледве ясне сонечко
Скотиться додолу,
(Присідають.)
Ледве вечір присмерком
Вкриє ліс і поле,
(Встають, розводять руки в сторони.)
Як на небі синьому,
Понад цілим світом,
(Руки розводять вгору.)
Ми, веселі зірочки,
Вогники засвітим.
(Рухи кістями рук «фонарики».)
- Подивіться, як ми малюватимемо зірочки. Я беру шматок паперу, зібгаю його так, щоб у мене вийшов паперовий клубочок.
Вмочую його в гуаш, а потім прикладаю до аркуша паперу чорного кольору, і в мене виходять гарні жовті зірочки.
- Якого кольору зірочки?
Вихователь промовляє інструкцію:
- візьміть аркуш паперу, зімніть, щоб вийшов клубочок;
- занурюйте клубочок у фарбу і ставте відбитки на аркуші.
Діти виконують завдання.
Підсумок
– Яке заняття у нас сьогодні було?
– Що ми сьогодні малювали?
Вихователь Сівер Л.Г.