08.05.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня : « Мої ручки»

Заняття№1 Музичне ( за планом муз. керівника)

Заняття №2 Худ. література 

Читання твору Г. Чорнобицької «Добре руки помила»

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати твір, позитивно реагувати на його зміст, домагатися точності змісту тексту у відтворенні дорослого; формувати навички діалогічного мовлення, охоче вступати в контакт, відповідати на запитання різними типами речення; закріплювати правила догляду за своїм тілом; розвивати вміння виражати своє ставлення до героїв твору, коментувати події; виховувати інтерес до художнього слова.

Обладнання: лялька Марічка, вірш Г. Чорнобицької «Добре руки помила».

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ігрова ситуація. До діток у гості приходить лялька Марічка з брудними руками. Вихователь звертає на це увагу дітей.

Читання твору Г. Чорнобицької «Добре руки помила».

Доню! Ручок не помила,

А вже коржика вломила?

І до столу хочеш сісти.

Як ти будеш кашку їсти?

В тебе ж пальчики й долоні

Від пісочку аж червоні.

Доня руки мила, мила,

Білу піну з мила збила

І водички не жаліла.

Як помила, аж зраділа,

Поспіша до столу сісти

Полуниці й кашу їсти.

Бесіда за змістом твору.

  • Про кого розповідається у творі?
  • А що ж зробила доня?
  • Чи можна сідати за стіл, не помивши руки?
  • Як потрібно мити руки?
  • Які Помічники нам потрібні, щоб руки були чисті?

Пальчикова гімнастика «Миємо рученята».
Вихователь читає віршовані рядки.

Діти імітують процес миття рук і виконують рухи кистями відповідно до змісту тексту вірша.

Кран з водою ми відкрили.

Узяли духмяне мило.

Ручки терли, ручки мили.

Потім ми поклали мило.

Ручки вимиті струсили.

Рушничок м’який дістали.

Чисті руки витирали

Підсумок заняття.

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.