08.04.2020 Старша “Б” (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)

1 Заняття. Логіко- математичний розвиток.

Тема. Число 10. Геометричні фігури.

Мета: сформувати уявлення про число 10, його утворення, запис; закріпити знання про геометричні фігури; розвивати довільну пам’ять; виховувати бажання допомагати тим, кому це необхідно.

Матеріал: фігурки тварин з казки А. Прайана «Козеня, яке вміє лічити до 10» (або іграшки), картки із цифрами 1 – 10, паровоз та десять вагонів, великі круг і квадрат, картка із зображенням числа 10 для розфарбовування, десять трикутників(9 червоних, 1 жовтий),олівці, картка для вправи «Розділи фігури».

Хід заняття

Психогімнастика

Гра «Полічи»

Вихователь нагадує дітям зміст казки А. Прайана «Козеня, яке вміє лічити до 10».

-Яких тварин лічило козеня?

-Хто був першим? Другим?(Дорослий викладає фігурки тварин).

-Скільки всього було тварин?

-Хто був за Свинею, перед Биком, між Собакою і Півнем?

-Позначимо кожну тварину відповідною цифрою.

Діти під кожною твариною викладають картку з потрібною цифрою(числовий ряд).

-Скільки тварин ми пронумерували? Хто залишився?(Півень).

-Покладіть перед собою стільки червоних трикутників, скільки тварин у казці ми пронумерували. І стільки жовтих, скільки залишилося непронумерованих.

-Скільки у вас червоних трикутників? А жовтих? Всього?

-Як утворилося число 10?

Знайомство із числом 10

-За допомогою яких знаків можна записати число 10?

Для того щоб записувати числа від 1 до 9, ми використовуємо один знак. Але всі значки вже закінчилися, і тепер можна використати тільки ті, які ми знаємо. Тому десять позначається двома знаками – «1» і «0».

Закріплення знань про утворення числа 10.

Вихователь викладає паровоз та десять вагонів.

-Скільки вагонів у потязі?

-Яке число стоятиме перед числом 10?

-Назвіть сусідів числа 5. На скільки більше(менше) ці числа?

-Обведіть і заштрихуйте число 10.

Фізкультхвилинка.

Вправа «Розділи фігури»

Вихователь викладає круг і квадрат, який закриває невелику частину круга.

-Яка фігура під квадратом?(Круг). Над кругом?(Квадрат).

-Яку фігуру ми бачимо повністю?(Квадрат)

Діти розгядають малюнок та розфарбовують.

Підсумок заняття

-Про яке нове число ви сьогодні довідалися?

-Скільки пальців на кожній руці? А на двох?

 

 

Вихователь Бородіна Н. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.