06.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Заєць»

(зовнішній вигляд; середовище існування; спосіб живлення; особливості поведінки)

 

  1. Заняття Музичне (За планом музичних керівників)

 

  1. Заняття Сенсорика Тема: На гостини до мишки

 

Мета: продовж. фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простих прийомів встановлення  схожості і відмінності однорідних предметів, зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти й називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити розрізняти й порівнювати предмети (довгий — короткий, великий — маленький, високий — низький); розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук; виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Матеріал: іграшки мишка, Колобок, лисичка, великий і маленький ведмідь, геометричні фігури, три кошики з цеглинками, кубиками, ляльками, цукерки та горішки (за кількістю дітей), шапочки для гри «Хурделиця».

ХІД ЗАНЯТТЯ

— А хто це до нас завітав? (Звертає увагу на Мишку)

— Правильно, це Мишка до нас на гостини прибігла. (Бере її).  Вона запрошує нас на гостину. Живе вона далеко в лісі. Хто хоче вирушити з нами? Тоді потрібно поспішати, бо мишка побіжить своєю дорогою, а ми підемо своєю і, може, когось зустрінемо. Ось дві доріжки. Якою підемо довгою чи короткою? Діти визначають і йдуть довгою доріжкою, зустрічають Колобка і знаходять атрибути (дидактичні матеріали для гри: кружечки, квадрати різного кольору обручі).

Гра «Знайди будиночок» Діти підбирають ключі до будиночків (кружечки і квадрати).

Далі вихователь пропонує повернутися й піти іншою доріжкою (вона приведе дітей на галявину, де ростуть дві ялинки — висока і низька; стоять два ведмеді — великий і маленький; три кошики з цеглинками, кубиками, ляльками).

— Ця доріжка привела нас до лісу. Які ведмеді граються? Скільки їх? Якого кольору?

Далі вихователь звертає увагу на кошики, на те, що в кошиках багато цеглинок, кубиків і ляльок. Вихователь пропонує дітям взяти по одній цеглинці, по одному кубику, по одній ляльці. Діти визначають колір предметів, говорять, що можна збудувати з цеглинки і кубика (стільчик). Будують стільчики для ляльок, обігрують їх, визначають колір стільчиків, кількість, величину.

— Ми можемо сісти на ці стільчики? Чому ні? Діти підходять до будинку Мишки.

— Мишка нас вже зачекалась, кащі наварила. Проходьте, сідайте.

Вихователь розповідає потішку й роздає тарілочки різного кольору.

Малювала зранку мишка

Три цукерки, два горішки,

А в обід в куточку сіла

І смачний малюнок з’їла.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.