06.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Охорона природи та Червона книга»
1.Зан. Логіко – математичний розвиток
Тема : «Співвідношення числа і цифри. Вміння орієнтуватися у просторі».
Мета : розширити знання про геометричні фігури, закріпити лічбу в межах 5, уміння співвідносити цифри від 1 до 5 з кількістю предметів, розвивати вміння орієнтуватися у просторі, увагу, виховувати організованість.
Матеріали : «чарівний мішечок», цифри з цупкого картону, предмети для гри «Знайди предмет та визнач кількість», контурний малюнок із зображенням парку, картки з цифрами від1 до 5, лічильні палички мотузки.
Хід заняття
1.Гра «Чарівний мішечок»(із цифр викласти числовий ряд)
- Гра «Знайди предмет та визнач кількість»
Побудувати дитині числовий ряд , дорослий називає число і просить показати відповідну цифру, назвати число, що стоїть ліворуч(праворуч) і т.д., потім дорослий пропонує дітям знайти в кімнаті предмети, яких по одному, по два і т.д., і покласти поруч з ними відповідну цифри.
3.Гра «Склади цифру»( викладання цифр з лічильних паличок)
Дорослий пропонує зробити з мотузки круг.
4.Фізкультхвилинка.
5.Вправа «Казковий парк»
Для виконання вправи знадобиться контурний малюнок із зображенням парку. Запропонувати розфарбувати малюнок та розказати , що на ньому зображено, де розташовані предмети, які вони.
6.Підсумок заняття
-Що вам сподобалось на занятті? Яке завдання було найскладнішим?
- Зан.Ліплення
Тема. Пролісок.
Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про квіти, професію скульптора; опановувати модульне ліплення, а також складання цілісного образу з модулів; закріплювати поділ цілого на частини, усну лічбу; розвивати естетичний смак; виховувати старанність, любов до природи.
Обладнання: зображення проліска; технологічна карта виготовлення проліска з модулів; набір пластиліну; 1/ 2 аркуша білого картону; серветка; дощечка; картинки із зображеннями дерев, кущів і квітів.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Тематична ігротека
Дидактична гра «Рослини»
Педагог розкладає перед дітьми картинки із зображеннями дерев, кущів і квітів. Далі він пропонує їм розподілити рослини на три групи: в один бік покласти малюнки лише з деревами, у другий — тільки з кущами, а в третій — із зображеннями квітів.
2.Розминка для рук «Ігри з картонкою»
– Утримувати картонку тільки великими пальцями обох рук;
– утримувати картонку тільки вказівними пальцями обох рук;
– утримувати картонку тільки середніми пальцями обох рук;
– утримувати картонку тільки безіменними пальцями обох рук;
– утримувати картонку тільки мізинцями обох рук;
– намалювати на картонці пальцем зображення квітки, сніжинки, спіралі, кола, сердечка та ін.
Мотивація : «Потрапив юний скульптор у своєму найяскравішому сні
до країни Кругляндії. Усе вразило його в цій дивній країні, тому що дерева там були з кружечків, будинки круглі, машинки, гриби й тварини теж мали форму кулі. Навіть дітлахи в Кругляндії звались отак: хлоп’ята-кругленята й дівчата-круглята. А коли юний скульптор прокинувся, то відразу схотів
показати друзям побачене. А любій мамі він зробив пролісок із маленьких кружечків.»
3.Практична робота
Розімніть половинку бруска зеленого пластиліну. Відщипніть від нього однакові шматочки розміром із гречане зерно, потім скачайте з них кульки. Від середини картонки викладіть униз вертикальну лінію з виліплених кульок. Це стебло. По обидва боки стебла викладіть листочки — від кінця стебла вгору і в різні боки. Розімніть половинку бруска синього пластиліну.
Відщипніть від нього однакові шматочки завбільшки з гречане зерно, потім скачайте з них кульки. Від верхівки стебла викладіть середню пелюстку —
пряму лінію з 6–7 кульок. Так само праворуч і ліворуч від середньої пелюстки викладіть ліву і праву пелюстки. Злегка притисніть пальчиками всі кульки, щоб вони не відстали від картонки.
4.Фізкультхвилинка «Сонечко»
Ось розвіялась імла, (Відводимо від обличчя долоні
й потягуємося.)
Крапає з дахів. (Присідання.)
І промінчик, як мітла, (Обертання руками.)
Сніг старий підмів. (Махи руками.)
5.Підсумок заняття
-Розкажіть друзям, що в цій роботі було для вас складним?
Вихователь Юва О.В.