05.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Конструювання .
Чарівні ворота.
Мета: залучати до будови воріт, використовуючи цеглинки,пластини, кубики; закріпити знання назв будівельного матеріалу; вправляти у збільшенні висоти воріт, порівнянні їх за формою, розміром і кольором; розвивати сприймання , увагу та пам’ять,зв’язне діалогічне мовлення,окомір, дрібну моторику рук.
Матеріал: цеглинки, пластинки, кубики; предметні зображення та фотографії воріт, зображення казкових воріт.
Хід заняття.
Сидить кіт коло воріт, чеше лапкою живіт. А як сонце припече, кіт до хати утече.
Розгляд воріт у дитячому садку. Бесіда про їх призначення. – Для чого потрібні ворота? З чого вони збудовані? Де ви бачили ворота?
Розгляд предметних зображень, малюнків і фотографій воріт?
Фізкультхвилинка. Показ зразка та послідовність виконання роботи.
1. Поставте цеглинку на торець.
2. На незначній відстані поставте другу цеглинку на торець.
3. Покладіть третю цеглинку зверху плиском. – Якого кольору будуть ворота? Де стоятимуть ворота? Хто буде проїжджати, проходити через них?
Дидактична вправа « Прокоти м’яч у ворота». Обігрування воріт з дрібними іграшками. Підсумок заняття.
Ілляшенко Т.П.