05.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Конструювання .                                    

Чарівні ворота.

Мета: залучати до будови воріт, використовуючи цеглинки,пластини, кубики; закріпити знання назв будівельного матеріалу; вправляти у збільшенні висоти воріт, порівнянні їх за формою, розміром і кольором; розвивати сприймання , увагу та пам’ять,зв’язне діалогічне мовлення,окомір, дрібну моторику рук.

Матеріал: цеглинки, пластинки, кубики; предметні зображення та фотографії воріт, зображення казкових воріт.

                                       Хід заняття.

Сидить кіт коло воріт, чеше лапкою живіт.                                          А як сонце припече, кіт до хати утече.

Розгляд воріт у дитячому садку. Бесіда про їх призначення.           – Для чого потрібні ворота? З чого вони збудовані? Де ви бачили ворота?

Розгляд предметних зображень, малюнків і фотографій воріт?

Фізкультхвилинка.                                                                                Показ зразка та послідовність виконання роботи.

1.    Поставте цеглинку на торець.

2.    На незначній відстані поставте другу цеглинку на торець.

3.    Покладіть третю цеглинку зверху плиском.                                   – Якого кольору будуть ворота? Де стоятимуть ворота? Хто буде проїжджати, проходити через них?                                                                             

Дидактична вправа « Прокоти м’яч у ворота».                        Обігрування воріт з дрібними     іграшками.                                      Підсумок заняття.

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.