03.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)
Тема дня: « НА ЗОРЯНИХ ШЛЯХАХ»
Заняття з ліплення « ЗІРКИ І КОМЕТИ»
Програмові завдання:
- продовжувати знайомити дітей із технікою рельєфного ліплення;
- викликати інтерес до створення рельєфної кар тини із зірками, сузір’ями й кометами;
- ініціювати самостійний пошук засобів і прийомів зображення ( скручування й звивання видовжених джгутиків для хвоста комети, накладання одного кольору шару на інший);
- ознайомити зі способом змішування кольорів пластиліну, пластиліновою розтяжкою;
- розвивати чуття форми й композиції;
- виховувати навички співпраці( уміння створювати композицію в парах).
Матеріали та обладнання :м’який пластилін різних кольорів, композиційна основа для ліплення в парах ( картонні квадратики або прямокутники, дощечки для ліплення, коробки з низькими бортиками); стеки, ілюстрація «Нічне небо»; силуети сузір’їв, вирізані з картону.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігровий момент – вихователь запрошує дітей помилуватись річним небом, розглянувши ілюстрацію «Нічне небо». Вихователь запитує дітей, що їм вдалося побачити на нічному небі.
- Мотивація: запропонувати дітям уявити себе скульпторами і створити пластилінові картини «Зірки й комети».
- Гра « Чарівні перетворення зірочки». В зазначеному ігровому просторі діти « перетворюються» в точки, , які під музику починають рости, випускаючи промінчики ( різне положення рук, ніг, корпусу) переміщаючись і не зачіпаючи один одного. У зворотному порядку діти « перетворюються « в точки .Вихователь дає оцінку рухам дітей
- Загадка: Ось з’являється зірка, і довгий хвіст у неї при цьому.
Ми сміливо говоримо тоді, що бачимо на небі. (Комету) .
- Вихователь виставляє на мольберт картинки із зображенням комети .Діти розлядають та описують її
- Пальчикова гімнастика : У космосі крізь товщу років- ( стискають і розтискають пальці рук).
Крижаний об’єкт летить.( Піднімають стиснутий кулак, нахиляючись вправо-вліво.)
Його хвіст- смужка світла-.( До кулаків приєднують розкриті пальці другої руки – «хвіст»)
А звуть об’єкт комета. (Стискають і розтискають пальці рук).
- Демонстрація і пояснення вихователем процесу і послідовності роботи. Запропонувати об’єднатися у пари, створити свої картини.
- Робота дітей у парах. Індивідуальна допомога під час створення композиції, змішування кольорів пластиліну.
- Підсумок. Оформлення виставки «Зорі й комети».
Вихователь Лалетіна Л.М.