03.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня: « НА  ЗОРЯНИХ   ШЛЯХАХ»

Заняття з ліплення  « ЗІРКИ  І  КОМЕТИ»

 

Програмові  завдання:

  • продовжувати знайомити  дітей  із технікою рельєфного ліплення;
  • викликати інтерес до створення рельєфної  кар тини із зірками, сузір’ями й кометами;
  • ініціювати самостійний пошук засобів і прийомів зображення ( скручування й звивання видовжених джгутиків для хвоста комети, накладання одного кольору шару на інший);
  • ознайомити зі способом змішування кольорів пластиліну, пластиліновою  розтяжкою;
  • розвивати  чуття форми  й  композиції;
  • виховувати навички співпраці( уміння створювати композицію в парах).

 

Матеріали та обладнання :м’який  пластилін різних кольорів, композиційна основа для ліплення в парах   ( картонні квадратики або прямокутники, дощечки для ліплення, коробки з низькими бортиками); стеки, ілюстрація «Нічне небо»; силуети  сузір’їв, вирізані з картону.

 

ХІД     ЗАНЯТТЯ

 

  1. Ігровий момент – вихователь  запрошує дітей помилуватись річним небом, розглянувши ілюстрацію «Нічне небо». Вихователь запитує дітей, що їм вдалося побачити на нічному небі.
  2. Мотивація: запропонувати дітям уявити себе скульпторами і створити пластилінові картини «Зірки й комети».
  3. Гра « Чарівні перетворення зірочки». В зазначеному ігровому просторі діти « перетворюються»  в точки, , які під музику починають рости, випускаючи  промінчики ( різне положення рук, ніг, корпусу)  переміщаючись і не зачіпаючи один одного. У зворотному порядку діти « перетворюються « в точки .Вихователь дає оцінку  рухам дітей
  4. Загадка:  Ось з’являється  зірка, і довгий хвіст у неї при цьому.

Ми сміливо говоримо тоді, що бачимо  на небі. (Комету) .

  1. Вихователь виставляє на мольберт картинки із зображенням комети .Діти розлядають та описують її
  2. Пальчикова гімнастика : У космосі  крізь товщу років- ( стискають і розтискають пальці рук).

Крижаний об’єкт  летить.( Піднімають стиснутий кулак, нахиляючись вправо-вліво.)

Його хвіст- смужка світла-.( До кулаків приєднують розкриті пальці другої руки – «хвіст»)

А звуть об’єкт  комета. (Стискають і розтискають пальці рук).

  1. Демонстрація і пояснення вихователем процесу і послідовності роботи. Запропонувати об’єднатися у пари, створити свої картини.
  2. Робота  дітей у парах. Індивідуальна допомога під час створення композиції, змішування кольорів пластиліну.
  3. Підсумок. Оформлення виставки «Зорі й комети».

 

Вихователь Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.