01.04.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

«КОСМІЧНИЙ ПОЛІТ»

Заняття з розвитку мовлення.

Програмові завдання:

  • продовжити розвивати в дітей логічне мислення, зв’язне  мовлення , вміння відповідати на запитання вихователя, висловлюючи власну думку;
  • вдосконалювати вміння складати розповідь за картинкою;
  • розвивати  мовленнєве дихання;
  • вчити вимовляти слова з трьох і більше складів на одному видиху;
  • поповнювати   словниковий запас складних слів.

Матеріали та обладнання : ілюстрації на тему «Космос».

 

ХІД ЗАНЯТТЯ.

 

1, Ігрова ситуація – вихователь читає вірш.

Ось послухайте, будь ласка,

Чарівну космічну казку:

Діти – мешканці Землі –

В космос вирішили йти.

Та не знали малюки,

Що летіти, а не йти.

  1. Мовленнєва вправа «Склади слово». Вихователь пропонує дітям визначити, на чому вони полетять в космос. Для цього потрібно скласти слово за першими звуками назв намальованих предметів.
  2. Мовленнєва гра «Слово вимовляй, у ракету сідай» – розвивати вміння вимовляти три-і чотирискладові слова на одному видиху. Вихователь повідомляє: щоб потрапити у ракету, потрібно вимовити слово-код. До ракети потрапить той, хто чітко і швидко  вимовить слово.

Орієнтовні слова: зірка, Місяць, міжпланетний, навколоземний, міжзоряний, космічний, інопланетянин, невагомість. телескоп, астроном, скафандр ,космонавт, супутник тощо.

  1. Артиауляційна гімнастика «Ракета»

– Як ракета збирається в політ (р-р-р-р-р-р-р).

– Як гуде її мотор ( з-з-з-з-з-з-з).

– Як вогонь вилітає з хвоста? (ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш).

– Як ракета  робить старт? ( ф-ф-ф-ф-ф-ф-ф-ф-).

  1. Складання розповіді « У космосі». Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрації « Космос». Діти складають колективну розповідь за ілюстраціями.
  2. Фізкульхвилинка.

?. Дидактична гра «Розкажи про свою планету».

Вихователь пропонує дітям об’єднатися в пари. Одна дитина буде виконувати роль землянина, інша – інопланетянина. Землянин ставить інопланетянинові запитання.

Підсумок: читання вірша А .Савчук.

 

Наша планета – Земля,

Щедра вона і багата,

Гори, ліси і поля,

Наша домівка, малята.

 

Сонечко рано встає,

День промінцями засвітить,

Все, що навколо твоє,

Слід берегти і любити,

 

Пильно навколо дивись,

Оберігай кожну гілку.

Пісні у пташок учись,

А працьовитості – в бджілки.

 

Заняття з малювання  « СІМ’Я   СОНЕЧКА»

Програмові завдання:

  • продовжувати вчити дітей малювати враження від почутого і побаченого, використовуючи різні техніки і матеріали;
  • розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього;
  • виховувати  вміння доводити справу до кінця

Матеріали та обладнання: картон темного кольору, кольорова крейда, серветки; запис музичних творів групи « Зодіак».

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

1.Ігровий момент – вихователь пропонує  закрити очі і послухати музику.

– Що вам нагадує ця музика?

– Що таке сонце?

– Як називаються «діти» сонця?

  1. Мотивація: « Запропонувати за уявою  та мріями відобразити сім’ю нашого сонця в космічному просторі».
  2. Показати прийоми малювання кольоровою крейдою. Пояснити техніку малювання на кольоровому картоні.

Малюнки кольоровою крейдою потрібно робити легкими, сміливими  і плавними лініями. При необхідності зайві лінії чи штрихи необхідно витирати клаптиком  бавовняної тканини.

  1. Самостійна  робота дітей під музичний супровід.
  2. Підсумок – обговорення готових композицій.

 

 

Вихователь :  Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.