24.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Заняття   Малювання
Тема: Шпаківня
Мета:  Учити дітей малювати предмети , що складаються з частин прямокутних, круглих та трикутних форм, Учити розміщувати зображення посередині аркуша. Закріплювати вміння зафарбовувати площину кольоровими олівцями, розвивати чуття кольору, увагу. Виховувати любов до рідної природи, турботливе ставлення до птахів.
Матеріал: ілюстрації шпаківень, піваркуша паперу формату
А4 , кольорові олівці.
Хід заняття
1 Організаційний момент
Вихователь запрошує дітей послухати спів пташок за вікном.
_ Чому так голосно співають пташки?
_ Чи так було взимку? Чому?
Так ,діти, багато пташок повернулося з теплих країв до рідного дому.
Психогімнастика ” Я пташка”
__ Я_ пташка, мої руки_ це крила пташки. Я лечу над землею, мені приємно кружляти над землею. Я опускаюся на землю, сідаю на гілочку дерева .Вона гойдає мене разом з вітром. Я радію теплому сонечку.
2 Мотивація.
_ Ви бачили будиночок, де мешкатимуть шпаки?
_ Хто їх майструє?
Слухання вірша ” А ми шпаківні
  .будували”
А ми шпаківні будували…
Як розпускалися садки,
До нас весною завітали
Веселі наші співаки.
І ціле літо, ціле літо
Вони співали нам пісні.
Повиростали  їхні діти,
Також співучо_ голосні.
Запитання
– Що будували діти?
 Коли будували?
-Хто до них завітав навесні?
– Хто виріс у пташок?
– Якими були діти шпаків?
Намалюймо шпаківні для пташок, які скоро прилетять з теплих країв.
3 Продуктивна діяльність
– що є у шпаківні? Так, прямокутний будиночок, трикутний дах, круглий отвір- двері( віконце ) для пташки.
Показую як малювати.Зафарбовуємо штрихами в одному  напрямку ,не збвиходити за межі контуру.
4 Підсумок.
Оцінка ( хвалимо дітей за старанність) Аналіз робіт.
Вихователь: Кишка Тетяна Юріївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *