10.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Друзі наші менші» (інтеграція всіх видів діяльності за темою блоку)

 

  1. ЗаняттяХудожнялітератураТема. Розповідання казки «Коза-дереза»

 

Мета: формувати у дітей уміння уважно слухати українську народну казку,розуміти її зміст, стежити за розвитком подій; продовжувати розвиватидіалогічне мовлення дітей, учити слухати запитання, відповідати на них зазмістом казки реченнями; учити правильно вживати кличну форму іменниківта промовляти віршований текст разом з вихователем; збагачувати словникдітей прикметниками, дієсловами, що вказують на характеристики, властивості,якості та ознаки предметів; виховувати любов та інтерес до рідноїприроди, до художнього слова.

Попередня робота: читати та розповідати казки; розглядати ілюстрації.

Матеріал: ілюстрації героїв казки «Коза-дереза».

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Вихователь. Діти, послухайте загадку про нашу гостю.

Рогата і хвостата,

Гуляє біля хати,

«Ме-ме-ме!» співає,

Весело стрибає. (Коза)

— Так. Ви правильно відгадали загадку. До нас завітала коза. (А. Малишко)

Бігла кізка по мосту,

Збила куряву густу.

Тут листочок,

Там листочок

Схопить, схопить

—І навскач,

Ось яка рогата, бач!

 

  1. Основна частина

— Діти, до нас на гостину завітала коза, яка пропонує послухати про неїукраїнську народну казочку «Коза-дереза».

Вихователь розповідає дітям казку, пояснюючи незрозумілі або складні длядитячого розуміння слова.

Бесіда за змістом казки— Чи сподобалася казка?

— Як називається казка?

— У кого спочатку жила коза-дереза?

— Чи була коза чесною? А якою вона була?

— Як покарав дід козу за її брехню?

— Куди втекла коза від баби та діда?

— Чию хатку зайняла хитра коза?

— Які звірята спробували допомогти зайчикові?

— Чому ведмедик, вовчик та лисичка не змогли вигнати козу з хатки?

— Кому все-таки вдалося прогнати рогату злодійку?

— Чим закінчилася казочка про козу?

— А тепер вона прийшла до нас, бо їй соромно за свою поведінку. Їй сумнобез друзів, вона хоче перепросити у зайчика, дідуся і бабусі.

— Навчимо кізочку перепрошувати. Які «чарівні» слова вам відомі? (Пробачте, перепрошую, будь ласка)

Вихователь пропонує дітям розіграти сценки діалогу кози і тих, кого вонаобразила.

Коза. Зайчику, пробач мені, будь ласка, я погано поводилася.

Зайчик. Добре. Ти не будеш більше так поводитися?

Коза. Я ніколи так не буду поводитися.

— Отже, коза змінилася. Вона тепер стане чесною, вихованою, чемною.

— Порадіймо разом з нею, згадаймо її пісеньку.

Фізкультхвилинка «Коза-дереза»

Вихователь промовляє рядки пісеньки, діти повторяють та виконують рухивідповідно до змісту пісеньки.

Я коза-дереза,(Крокують на місці.)

Півбока луплена,(Плещуть долонями по боках.)

За три копи куплена.(Пучками показують дрібні гроші.)

Тупу-тупу ногами,(Тупочуть.)

Заколю тебе рогами!(Приставляють до голови пальчики-«ріжки».)

Хвостиком верть —(Показують за спиною «хвостик».)

Тут тобі й смерть!(Погрожують пальчиком і тупають ніжкою.)

  1. Підсумок

— Молодці, козі сподобалося гостювати у вас. Вона обов’язково змінитьсвою поведінку і у неї з’являться друзі.

— А чи бачили ви живу козу? Де?

— Яка це тварина — дика чи свійська?

Додатковий матеріалКІЗОНЬКИ-БРИКАЛОЧКИ(Грицько Бойко)

У Милочки й Наталочки

Є кізоньки-брикалочки.У них гостренькі ріжки

І тоненькі ніжки.Кізоньки брикали,

Грядки потоптали.— Батіжок, батіжок,

Жени кізок на лужок!

КІЗКА(А. Малишко)

Бігла кізка по мосту,

Збила куряву густу.

Тут листочок,

Там листочок

Схопить,Схопить —І навскач.

Ось яка рогата, бач!

 

Вихователь: Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.